De Ibiza met chip zal veruit het snelst zijn.
Maar ik denk dat de Clio met het speciale sportonderstel lekker strak zal rijden.
De 206 heeft in mijn geval de gunstigste prijs.
Nu heeft men hier vast de voorkeur voor de Clio

Maar waarom juist?
Zolang je geen bochten tegenkomt is de ibiza vast wel snelrreevvss schreef:Als je een keus zou hebben uit de bovenstaande auto's. Welke zou je nemen en waarom?
De Ibiza met chip zal veruit het snelst zijn.
Maar ik denk dat de Clio met het speciale sportonderstel lekker strak zal rijden.
De 206 heeft in mijn geval de gunstigste prijs.
Nu heeft men hier vast de voorkeur voor de Clio![]()
Maar waarom juist?
Euh, van de Clio RS is er inmiddels ook al een versie met turboSteven schreef:Daarnaast wil je er meer vermogen uitpeuteren? Dan heeft de ibiza wel het voordeel vanwege de turbo.
Maarja power is nothing without control, dus moet ie ook wel lekker rijden.
Niet af-fabriek, maar een stel tuners in volgens mij Engeland of Frankrijk hebben een turbo versie ontwikkeld van de clio 2.0.robclio16V schreef:Dan weet jij iets wat ze bij Renault zelf niet weten.![]()
Deze turbo versie is ontwikkeld in Zuid Amerika (volgens mij Venezuela) en gaat worden verkocht door K-Tec. Stond een heel verhaal over op het engelse clio forum.Olijnsma schreef:Niet af-fabriek, maar een stel tuners in volgens mij Engeland of Frankrijk hebben een turbo versie ontwikkeld van de clio 2.0.robclio16V schreef:Dan weet jij iets wat ze bij Renault zelf niet weten.![]()
geen idee meer hoeveel pk, maar was geloof ik haast iets van het dubbele en de conversie kostte rond de 10.000 euri
Volgens de dealer heb je dan geen garantie meer; echter zijn er ook bedrijven die chippen dan de garantie overnemen.Foeke schreef:Zit je niet met je garantie te kloten als jij een nieuwe ibiza hebt en er gelijk een andere chip inzet??? hoe zit dat precies??
Volgens mij is de enige turbokit die klaar is van BB Performance. 10k is idd een goed richtbedrag.marcel16v schreef:Deze turbo versie is ontwikkeld in Zuid Amerika (volgens mij Venezuela) en gaat worden verkocht door K-Tec. Stond een heel verhaal over op het engelse clio forum.
denk dat je het hierover hebt...marcel16v schreef: Deze turbo versie is ontwikkeld in Zuid Amerika (volgens mij Venezuela) en gaat worden verkocht door K-Tec. Stond een heel verhaal over op het engelse clio forum.
Hoezo afgetrapt?rreevvss schreef:Ik rij in de afgetrapte Laguna van laguna2.
Dat was em, kon het namelijk niet terugvinden.SMILLIAW schreef:denk dat je het hierover hebt...marcel16v schreef: Deze turbo versie is ontwikkeld in Zuid Amerika (volgens mij Venezuela) en gaat worden verkocht door K-Tec. Stond een heel verhaal over op het engelse clio forum.
http://forum.cliosport.net/display_topi ... n%20style=