Hebben jullie je auto al es op myreview van autoweek gezet?
Ik vind t zelf een rukblad, maar die database van myreview is best wel groot. Ik kijk er vaak als ik wat wil weten over bepaalt type auto. Gebruikservaringen zeggen meer dan specs...
Maar dr staan niet veel 16V's op of zo.
autoweek my review
Geloof niet veel animo voor
Iets
met autoweek?
Die site wordt veel gelezen en met eerlijke reviews krijg je misschien meer mensen die voor een rappe renault kiezen
nu kunnen ze nog denken dat ze met een peugeot
of vw beter af zijn 

Iets

Die site wordt veel gelezen en met eerlijke reviews krijg je misschien meer mensen die voor een rappe renault kiezen

nu kunnen ze nog denken dat ze met een peugeot

owwwwww...jasper jasper jasper...

ik dacht al...

-
En dat is belangrijk?Victor schreef:dr zijn nu 440 reviews van Renault, das precies even veel als P**G**T. en meer dan alle andere merken

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
IDD, lekker boeiendDirk (CRX) schreef:En dat is belangrijk?Victor schreef:dr zijn nu 440 reviews van Renault, das precies even veel als P**G**T. en meer dan alle andere merken![]()
![]()
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:

Objectief? Nee. Maar niemand hier is objectief. En dat hoeft ook niet want wij geven ONZE mening en zijn geen pro's. En mijn mening blijft dat mijn RS de absolute topper is, met afstand. (In zijn prijsklasse en met mijn wensen.) En dat mag iedereen weten! (En waarom)
Elmo
Deze is ook wel leuk:
http://www.autoweek.nl/myreviewdata.php ... &bouwjaar=
http://www.autoweek.nl/myreviewdata.php ... &bouwjaar=