gaat mijn dynamo kaduuk @#%%!*%^&
iemand advies??
ik heb weinig zin om de garage te spekken !
twee uur werk zegtie!

jij denkt zeker dat iedereen in een garage wonderhandjes heeft???le mouton noir schreef:k*t nog 2 dagen voor speed![]()
iemand advies??
twee uur werk zegtie!
ja maar ik snap niks(bijna) van die search!!!!Roy schreef:Ff searchen. Al onwijs vaak besproken.
top ga ik morgen ff proberenMenno schreef:Rechter koplamp er uit, blok eventueel iets omhoog.
Imbus maatje 7 scoren voor de spanner,dynamo verwisselen, alles weer terug prakken.
Succes
De search kan absoluut beter ja, daar ben ik het helemaal mee eens./le mouton noir schreef:ja maar ik snap niks(bijna) van die search!!!!Roy schreef:Ff searchen. Al onwijs vaak besproken.
ik krijg reply's die er niks mee te maken hebben
maar toch bedankt
ïk weet hoe het er aan toe gaat in garages!PtrGte schreef:jij denkt zeker dat iedereen in een garage wonderhandjes heeft???le mouton noir schreef:k*t nog 2 dagen voor speed![]()
iemand advies??
twee uur werk zegtie!
ik ben benieuwd of hier ervaren sleutelaars zijn die het sneller kunnen...
maar goed...ik zou zeggen volg Menno's advies, zo heb ik dat ook eerder gedaan...en dat gaat "prima"
was trouwens wel een renault 19 16v dynamo ophanging in een clio, dat is volgens mij iets lastiger, maar goed ... het gaat
nou ben net klaarPtrGte schreef:jij denkt zeker dat iedereen in een garage wonderhandjes heeft???le mouton noir schreef:k*t nog 2 dagen voor speed![]()
iemand advies??
twee uur werk zegtie!
ik ben benieuwd of hier ervaren sleutelaars zijn die het sneller kunnen...
maar goed...ik zou zeggen volg Menno's advies, zo heb ik dat ook eerder gedaan...en dat gaat "prima"
was trouwens wel een renault 19 16v dynamo ophanging in een clio, dat is volgens mij iets lastiger, maar goed ... het gaat
JA alles bij elkaar!Merijn schreef:Heb je de af- en opbouw ook meegerekend? Dan red je het niet in 45 minuten, vrees ik...
nee ik heb weer hulp gehad van ford team zhzMerijn schreef:Je moet voor jezelf beginnen...
herhaal: bij mij reed hij binnen 45 minrobclio16V schreef:Mijn dynamo was ook kapot gegaan vandaag.![]()
Ik had hem in ongeveer 40 minuten weer vervangen, dus dat is best te doen. Alleen het spannen van de snaar duurde wat langer omdat het span mechanisme niet meer werkt zoals het hoort.