Met de HAND wassen van je auto!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Juno

Met hoe en wat wassen jullie je auto?

Ik wil mijn auto van het weekend eens goed met de hand wassen, maar wat gebruiken jullie nou voor goedjes om je auto helemaal te wassen?

Wat voor wax, schampoo en schoonmaakmiddel?

Ben benieuwd!
Stefan S.

Ik gebruik de complete lijn van Turtle Wax Extreme :worship:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Als ik echt eerlijk ben, zul je weinig wijzer worden met dit topic, want iedereen heeft een andere opinie wat dit betreft.

De shampoo maakt totaal geen ruk uit, bij de 1 schuimt ie meer als bij de ander. Let wel: hoe minder schui, des te beter.

En wax: als je het goed wilt doen is er maar 1,die en betaalbaar is en goed en dat is auto-glym. geen enkele van de andere consumentenmerken komt aan dit resultaat. Zelf gebruik ik een speciale Polymerwax, maar is niet te betalen, geloof 70 euro voor 500ml :s
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op vr 16 apr 2004 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Remi16v

Ja ik was eerst mn auto bij de wascabine(afspuiten)
En daarna poets ik mn auto helemaal in met poetsmiddel(niet te koop bij de autobedrijven,maar bij poets bedrijven)Je kan het beste bij poetsbedrijven je spullen halen dan heb je de beste poets spul!(vinnik :) )
Succes man! (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Even zoeken levert het volgende op:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 22&start=0
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gesloten