Ok ik GTE heb ik specifiek nooit gedaan maar een GTT wel meerdere malen en is grotendee;s hetzelfde.
Het KAN wel door alleen je subframe te laten zakken (omhoog kan natuurlijk nooit

) maar als je het nog nooit gedaan hebt is het zeker een hoop geklooi om het zo te doen.
Ik ben gewoon ene voorstander van het hele blok eruit, zo kun je gelijk je hele blok nog inspecteren en eventuele andere dingen meenemen die je tegenkomt.
Nu kun je dat ook weer op 2 manieren doen, je kan het hele subframe losmaken en de veerpoten en dan je auto eroverheen tillen. Riël is hier nogal fan van
Ikzelf takel altijd het blok gewoon van boven eruit.
-Aandrijfassen eruit
-Motorsteunen los
-Schakelstang los
-Bekabeling stekkers etc. los
-Koelsysteem aftappen en rad eruit
-Overig spul wat in de weg zit. (luchtfilters etc.)
Tis helemaal niet moeilijk, met gezond verstand lukt alles.
Ojah heel rustig takelen. Takel em eerst een cm of 5 en ga dan ff op je auto op en neer wippen om te kijken offie loskomt van de motorsteunen (blijft wel es plakken/hangen).
Daarna om de 10cm takelen ff checken of ie nergens aan blijft hangen.
Suc6
