[clio 16v] Probleem, wie kan me helpen??

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Frits Clio 16v

Ik heb een probleem, namelijk mijn drijfstanglagers moeten zo snel mogelijk (logisch) vervangen worden. :( Alleen heb ik net nieuwe velgen en is het geld dus eigenlijk op.

Mijn vraag is dus of er hier iemand is die op zaterdag of zondag wat bij wil verdienen. Moet je dus wel de beschikking hebben over alles wat erbij komt kijken (sleutelplaats, gereedschap, kennis, enz.). En het een stuk goedkoper kunnen/willen doen dan een garage. Natuurlijk moet het wel gewoon professioneel gebeuren, dus wel iemand die weet wat hij doet / hier ervaring mee heeft. Het gaat om een clio 16v.

Anders zal ik toch naar de garage moeten... :@

Gr, Frits.
Frits Clio 16v

Zal toch wel de garage worden waarschijnlijk...

Vanmiddag maar eens op een paar plaatsen vragen wat het gaat kosten.

Gr, Frits.
Ollie

Waar moet het ergens zijn dan? Staat nergens vermeld, helpt misschien wel. En vraag eerst eens na wat het bij een garage kost, hoeft natuurlijk niet perse de Renault dealer te zijn!
Misschien dat mensen bij jou uit de buurt een goede Renault-beun aan kunnen raden voor je!
Succes ermee....
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ollie schreef:Waar moet het ergens zijn dan? Staat nergens vermeld, helpt misschien wel.
Heelsum als ik het goed heb.
Frits Clio 16v

Frits schreef:
Ollie schreef:Waar moet het ergens zijn dan? Staat nergens vermeld, helpt misschien wel.
Heelsum als ik het goed heb.
Klopt, en Heelsum ligt in de buurt van Ede / Wageningen.

Ik ga zometeen naar "Motorenrevisie van Thiel" in Heteren. Kijken wat ze me kunnen vertellen. Is er misschien iemand die ervaring met dit bedrijf heeft?

Gr, Frits.
Frits Clio 16v

Ben net naar Motorenrevisie van Thiel in Heteren geweest. En ze hebben me weer helemaal blij gemaakt.

Want volgens hun was het onzin dat de drijfstanglagers vervangen moesten worden. Ze hebben (met z'n 2-en) geluisterd enzo, en er was niks om zorgen over te maken. :beer:

Bij het bedrijf waar ik mijn auto in onderhoud heb zeiden ze dus dat dat wel zo was. Maar ik denk dat een motorenrevisiebedrijf er toch wel iets meer verstand van heeft. Ben net ook maar meteen langs de dealer gereden, en die snapte ook niet hoe ze erbij kwamen. :)

Gr, Frits.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Clio Baccara 16v schreef:Ben net naar Motorenrevisie van Thiel in Heteren geweest. En ze hebben me weer helemaal blij gemaakt.
Maar wat was het dan wel wat je gehoord hebt?????
Ollie

Gokje...klepstoters???
Frits Clio 16v

Ze zeiden dat toen tegen mij de laatste keer dat ik hem daar gebracht had. En toen zei ik dus ook meteen, of ze zeker wisten dat het niet de klepstoters waren. Maar dat was niet zo, en het waren echt de drijfstanglagers.

Maar goed, als een revisiebedrijf en een dealer zegt dat ik me nergens zorgen over hoef te maken... :smoke:

Denk dat het voortaan zowieso verstandig is om ergens anders een "second opinion" te vragen als het om dure reparaties gaat. Want ik geloofde ze natuurlijk wel eerst.

Gr, Frits.
Plaats reactie