Pioneer TS-W305C

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Douwe

Ik kwam deze sub de Pioneer TS-W305C tegen bij een zaak bij mij in de buurt hij word aangeboden voor 99,- nu heb ik al een paar mensen gesproken die niet zo fan van pioneer waren maar ik kwam toevallig deze test tegen in het blad MAX power van july 2003. Hij krijgt hier een gold award. Hij scoort gelijk Orion 3002 en hoger dan bijvoorbeeld de Mac Audio absolute 300 en de Directed Audio 250D en de Kicker comp VR.
Iemand ervaring met deze sub? Zijn er betere in die prijsklasse?

[img]http://www.home.zonnet.nl/thedman/Pioneer.jpg[/img]

{b]PS zou ook graag willen weten of dit idd errug goedkoop is of een normale prijs?[/b]

Vraag me wel af waarom ze een sub met 400watt rms aansluiten op een amp met maar 200 watt rms?????
Robke
Car: Lexus IS250

Voor het geld is het gewoon een goede woofer.
De normale prijs is €99,- dus dat is niks vreemds, voor datzelfde geld zul je niet veel vergelijkbare woofers kunnen vinden.
En die 400W RMS moet je met een korreltje zout nemen, want op een 200W RMS versterker speelt hij net zo goed.....
Stefan S.

Tja, je weet hoe ik erover denk. Hoe kom je bij 400W RMS? Als je alleen al de tekst leest naast de advertentie |: Kan me niet voorstellen dat deze een Kicker verslaat. Waar staan de specs, kan ze nergens vinden op het internet :s
Leg er 50 euro bij en je hebt een echte kwaliteits subwoofer :wink:
Douwe

dtune_stefan schreef:Tja, je weet hoe ik erover denk. Hoe kom je bij 400W RMS? Als je alleen al de tekst leest naast de advertentie |: Kan me niet voorstellen dat deze een Kicker verslaat. Waar staan de specs, kan ze nergens vinden op het internet :s
Leg er 50 euro bij en je hebt een echte kwaliteits subwoofer :wink:
Ik weet ben ook niet van plan deze te kopen maar ik was gewoon benieuwd :D en 400rms werd me in die shop verteld 800watt maxx 400 watt rms.

Pioneer TSW305C Review

Effe gegoogled:

http://www.recommendedbuys.co.uk/electr ... sw305c.htm

Features of the Pioneer TSW305C include:

800 Watts Max Music Power
400 Watts Nominal Power Handling
Sensitivity: 89dB (1W/1m)
Frequency Response: 18 - 2kHz
Recommended Enclosure: 1.5 Cubic Feet
4ohm Rated
Stefan S.

Oke, ziet er opzich niet slecht uit. De frequentie vind ik wel een beetje wazig voor een 12". En hoeveel liter is een 1.5 Cubic Feet? Had ik nu maar een keer opgele bij Natuurkunde :D
Douwe

dtune_stefan schreef:Oke, ziet er opzich niet slecht uit. De frequentie vind ik wel een beetje wazig voor een 12". En hoeveel liter is een 1.5 Cubic Feet? Had ik nu maar een keer opgele bij Natuurkunde :D
Hmmm 1 feet is volgens mij 33cm alleen dan zou 1,5 cubic feet 49.5cm3 zijn dat kan niet juist zijn dus ik denk dat ik me vergis :lol:
Stefan S.

:lol: , dan wordt het wel een heel erg klein kistje :D
Plaats reactie