Mijn remblokjes (voor) moeten binnenkort vervangen worden. Nu vroeg ik me af of dat makkelijk zelf te doen is? Of heb je hier speciaal gereedschap en/of kennis voor nodig? Het gaat om een clio 16v.
Gr, Frits.
Remblokken vervangen --> zelf te doen??
Lukt je best en is niet moeilijk. Zeker zelf doen! Info is vast wel te vinden op het forum.
17 toch ?Rick D. schreef:Je hebt nodig:
* Krik
* Steeksleutel 14 en 16 (uit mijn hoofd)
* Grote waterpomp tang (dit om je remcilinder terug te drukken)
* Nieuwe remblokken
En een beetje tijd en zin...
anyway... de lijst gereedschap die ik me van een vastzittende remklauw herinner is wat langer en bevat wat gewelddadiger materiaal....
there is no spoon.
Ik zeg toch uit mijn hoofdTijn schreef:17 toch ?Rick D. schreef:Je hebt nodig:
* Krik
* Steeksleutel 14 en 16 (uit mijn hoofd)
* Grote waterpomp tang (dit om je remcilinder terug te drukken)
* Nieuwe remblokken
En een beetje tijd en zin...
anyway... de lijst gereedschap die ik me van een vastzittende remklauw herinner is wat langer en bevat wat gewelddadiger materiaal....

Nog meer nodig??/ Wat ben jij dan aan het knutselen

13 en 17 heb je nodig.
-
ok, en hoe moet ik dan te werk gaan? Ik heb zoiets namelijk nooit eerder gedaan...
Misschien heeft iemand een vraagbaak op cd-rom die het zou willen kopieren --> plakken (als het daarin staat tenminste)?
Of is er misschien iemand die in de omgeving Ede/Wageningen woont die me zou willen helpen hierbij?
Gr, Frits.
Misschien heeft iemand een vraagbaak op cd-rom die het zou willen kopieren --> plakken (als het daarin staat tenminste)?
Of is er misschien iemand die in de omgeving Ede/Wageningen woont die me zou willen helpen hierbij?

Gr, Frits.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
De ene frits kan de andere wel helpen. moet je alleen naar hier komen. rheden is niet zo heel ver weg. Rest doen we wel over de PM
GR.Frits
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Kan Frits mooi wat leren van Frits
Ik stuur je een PM
Gr, Frits.

Ik stuur je een PM
Gr, Frits.