Lexuslook voor de 5
-
- Moderator
- Car: Megane
ik hoop het ook niet
Die waren er toch al lang?
Ik wil niet eigenwijs zijn, maar volgens mij heb ik een super 5 gezien met van die foeilelijke witte achterlichten.
-
- Moderator
- Car: MB
er zijn idd een beperkt aantal setjes van die extreem witte (niet doorzichtige) achterlichten gemaakt. In nl hebben alleen Chris en Ivo ze meen ik. Echte lexus lampen (doorzichtige) zijn er volgens mij nooit geweest. Als jij ze hebt gezien ben ik erg benieuwd naar een foto
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nah, kzal eens zoeken, misschien heb ik die witte al geinterpreteerd als lexuslook.
Persoonlijk vind ik het geen pan, maar ja, smakuh verschilluh....
Persoonlijk vind ik het geen pan, maar ja, smakuh verschilluh....

Nee geeneens. Er is nog een jongen uit de omgeving Utrecht die ze ook heft. Die was vorig jaar op de openingsmeetng en had ze op zijn renault 5 tl gezet
Lichten waren duurder als de auto vertelde hij
Dit zijn trouwens de witte lichten Merijn
[img]http://www.renault4ever.com/r5/Chris/r5chris4.jpg[/img]

5 GT Turbo '88 GT5
-
Kom ze ook nog een keer met heldere koplampen dat vind ik wel erg mooi
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Bouw ze lekker zelf, zie mijn site voor bouwbeschrijving 

Joost (DoubleYou) schreef:Bouw ze lekker zelf, zie mijn site voor bouwbeschrijving

Maar eerlijk is eerlijk, het is netjes en duidelijk beschreven. Maar ik wordt er nog ff niet enthousiast van om het voor mezelf te doen.
Klopt Roy, die jongen is overigens een GT Turbo aan het opbouwen. Je mag raden waar die lampen uiteindelijk in komen..Roy schreef:Nee geeneens. Er is nog een jongen uit de omgeving Utrecht die ze ook heft. Die was vorig jaar op de openingsmeetng en had ze op zijn renault 5 tl gezetLichten waren duurder als de auto vertelde hij
![]()
![]()

Hier heb ik nog een GT Turbo met witte achterlichten.
Deze kwam ik tegen tijdens Vive La France(Frans Autosport festival):
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/in ... _vlf20.jpg[/img]
Ik ken in Nederland 5 5jes die ze hebben.
Laatst gewijzigd door Chris op di 30 mar 2004 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
Chris
Roy
Deze auto
en een auto waarvan de lampen duurder zijn dan de auto zelf
Roy
Deze auto
en een auto waarvan de lampen duurder zijn dan de auto zelf

Ik denk dat ik dit wel voor lexus-look uitgescholden zou hebben ......Roy schreef:Nee geeneens. Er is nog een jongen uit de omgeving Utrecht die ze ook heft. Die was vorig jaar op de openingsmeetng en had ze op zijn renault 5 tl gezetLichten waren duurder als de auto vertelde hij
![]()
![]()

Zijn nog wel te krijgen hoor. Ze zijn niet gelimiteerd ofzo. Bel Veban lelystad maar. Die kan ze bestellen. Zit alleen 5 maanden levertijd op.Tom schreef:ze zijn niet meer te krijgen, maar ze kosten een paar honderd eurotjes toen meen ik.

5 GT Turbo '88 GT5
De laatste keer dat ik hem daarover sprak waren ze niet meer leverbaar en had Ivo het laatste setje.Roy schreef:Zijn nog wel te krijgen hoor. Ze zijn niet gelimiteerd ofzo. Bel Veban lelystad maar. Die kan ze bestellen. Zit alleen 5 maanden levertijd op.Tom schreef:ze zijn niet meer te krijgen, maar ze kosten een paar honderd eurotjes toen meen ik.
Maar ze staan nog wel in de lijst bij Reichard/K-Tec, dus via die weg zullen ze nog weol te krijgen zijn.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
deze zijn bij K-Tec te bestellen voor maar £258.50 X 1.6 = 413.60 Eurotjes (als ik het goed heb gedaan)Chris schreef:De laatste keer dat ik hem daarover sprak waren ze niet meer leverbaar en had Ivo het laatste setje.Roy schreef:Zijn nog wel te krijgen hoor. Ze zijn niet gelimiteerd ofzo. Bel Veban lelystad maar. Die kan ze bestellen. Zit alleen 5 maanden levertijd op.Tom schreef:ze zijn niet meer te krijgen, maar ze kosten een paar honderd eurotjes toen meen ik.
Maar ze staan nog wel in de lijst bij Reichard/K-Tec, dus via die weg zullen ze nog weol te krijgen zijn.
[img]http://www.k-tecracing.com/products/r5/ ... lights.jpg[/img]
-
Eerlijk gezegt vind ik ze op een witte R5 zoals die van roy toch erg geslaagdMerijn.V schreef:Ik wil niet eigenwijs zijn, maar volgens mij heb ik een super 5 gezien met van die foeilelijke witte achterlichten.

One clio to rule them all
Persoonlijk vind ik de witte lichten wel mooi. Die lexuslook staat in 9 vd 10 gevallen helamaal niet. Kijk maar naar die lexuslook voor de B Corsa.
Alleen van die lampen achter helder glas is nog iets netter. Ziet de wagen er meteen een stuk jonger uit, zonder dat je van die Fast and The Furious taferelen krijgt
Jammer alleen dat ze die niet hebben, en dat die witte zo asosiaal duur zijn. Kom op zeg 1000 ouderwetse guldentjes voor witte achterlichten.
Voor de Golf 2 betaal je 90,- voor lampen achter helder glas.
Wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld.
Alleen van die lampen achter helder glas is nog iets netter. Ziet de wagen er meteen een stuk jonger uit, zonder dat je van die Fast and The Furious taferelen krijgt

Jammer alleen dat ze die niet hebben, en dat die witte zo asosiaal duur zijn. Kom op zeg 1000 ouderwetse guldentjes voor witte achterlichten.

Voor de Golf 2 betaal je 90,- voor lampen achter helder glas.

zou dat nou niet ook met helder glas (lexan, whatever) kunnen dan ?Joost (DoubleYou) schreef:Bouw ze lekker zelf, zie mijn site voor bouwbeschrijving
dan dremel je het binnenwerk wat uit, spuit het geheel van binnen zwart of chroom en je monteert wat van die universele hella led of normale lampjes....
of boort er een zooi rooie leds in ofzo....
there is no spoon.
-
Probeer maar eens bij helder glas de boel te buigen en tevens ervoor zorgen dat alles helder blijft. Wordt lastig denk ik.
-
Ik vind de witte lichten op bijna elke kleur 5 gewoon supermooi
Het enige is de prijs, zou het niet mogelijk zijn om er een stel goedkoop te importeren vanuit tsjechie ofzo?