De laatste dagen hield de motor steeds in, na lang zoeken kwam ik erachter dat als ik aan het stekkerblokje van de injectoren wiebelde, de motor rottig ging lopen. Nu heb ik m'n inlaatspruitstuk en alles er al af, de bouten waarmee de injectorrail vastzit ook, alleen de injectoren krijg ik niet los. Kweet ook niet hoe
heb je de hele rail los? Zo ja dan moet je goed trekken (en dat kan je vast wel ) Of je haalt je injectoren los van de rail en plukt ze er 1 voor 1 uit. Let wel op met het eruit halen dat je de injectoren niet beschadigd.
There will be plenty of time to rest when your dead
en dat reinigen van die dingen, dat moet echt een andere x, de auto is dagelijks gebruik en ik kan niet zonder momenteel. dat ik renault rij is al erg genoeg natuurlijk
Kzal even een setje injectoren van een sloper halen, uitproberen en deze laten reinigen dan en daarna in een avondje omwisselen. van de week maar even doen.
en dat reinigen van die dingen, dat moet echt een andere x, de auto is dagelijks gebruik en ik kan niet zonder momenteel. dat ik renault rij is al erg genoeg natuurlijk
Kzal even een setje injectoren van een sloper halen, uitproberen en deze laten reinigen dan en daarna in een avondje omwisselen. van de week maar even doen.
thanx allemaal
pas alleen wel op dat ze niet scheuren ofzo! meestal als je ze weer monteert moet je speciaal vet opdoen, zodat ze de 'volgende keer' beter los gaan(vooral bij Diesels)
Kheb het stekkerblokje even strak ingetaped zodat deze 2 delen geen los contact meer kunnen maken en getyriped aan het blok zodat ook de kabeltjes niet kunnen wiebelen ivm eventueel draadbreukje ergens. Vanochtend ging het goed onderweg, ben schokvrij aangekomen in Amersfoort, maar morgen of donderdag even de sloop bezoeken voor een andere injectorenrail met zo min mogelijk km's.
Iemand binnen de club die die dingen reinigt en/of een ultrahoog frequentiebadje geeft?
Mrtn schreef:Kheb het stekkerblokje even strak ingetaped zodat deze 2 delen geen los contact meer kunnen maken en getyriped aan het blok zodat ook de kabeltjes niet kunnen wiebelen ivm eventueel draadbreukje ergens. Vanochtend ging het goed onderweg, ben schokvrij aangekomen in Amersfoort, maar morgen of donderdag even de sloop bezoeken voor een andere injectorenrail met zo min mogelijk km's.
Iemand binnen de club die die dingen reinigt en/of een ultrahoog frequentiebadje geeft?
passen de injectoren van een F3N blok in die volvo blok van je?! zo ja kan ik nog wel eraan komen(blok kmst 147dkm) pm me maar hoe of wat..