Heeft iemand tips voor een renault clio uit 1992 te tunen ?
Is het trouwens mogelijk om een r5gtt motor in te bouwen ?
Eventuele met wat prijzen erbij...
howdy;
verreweg het eenvoudigst, en je bespaart je heeeeel veel moeite, is: verkopen die clio, en een goeie r5gtt kopen.
tikkie trbodruk erbij -et-voila- betrouwbaar gassen met dat ding.
robert
verreweg het eenvoudigst, en je bespaart je heeeeel veel moeite, is: verkopen die clio, en een goeie r5gtt kopen.
tikkie trbodruk erbij -et-voila- betrouwbaar gassen met dat ding.
robert
Ja, moet je wel net even een goede vinden.
Ik heb er een op oog, die moet ongeveer 2000 tot 2500 gulden gaan opgrengen, de turbo is gereviseerd, en de koppakking is nieuw.
Ik heb er een op oog, die moet ongeveer 2000 tot 2500 gulden gaan opgrengen, de turbo is gereviseerd, en de koppakking is nieuw.
-
He Ddv stel je ff voor in de topic: naam, leeftijd, en jullie 5jes, enz enz
Wil je alleen een turboblok erin hangen, of ook optische tuning zoals spoilertjes, booskijkers enz. enz
Wil je alleen een turboblok erin hangen, of ook optische tuning zoals spoilertjes, booskijkers enz. enz
Deze clio is van een vriend van mij, zelf ben ik op zoek naar een goede r5gtt.
Hij wil alleen maar weten of een r5gtt blok in een clio past.
Hij wil alleen maar weten of een r5gtt blok in een clio past.
een 92-er clio heeft toch in de basis hetzelfde blok als een GT, maar dan met injectie? Er kan een 1.2 in ook, gelijk aan de twingo, en dat is ook hetzelfde onderblok. Passen zal het dus wel, alleen of je er mee door de APK komt... (CO meting wordt een probleem)
-
Inderdaad, GTT motor moet goed te doen zijn, er hebben namelijk stdr nog C motors in de Clio gelegen (1.2) In buitenland volgens mij in het begin ook nog met carburateur.
CO meting: misschien als je hem tijdelijk flink arm zet geen probleem. Moet ie een viergastest hebben bij APKation????? Dan zit je wel in de shit.
CO meting: misschien als je hem tijdelijk flink arm zet geen probleem. Moet ie een viergastest hebben bij APKation????? Dan zit je wel in de shit.
-
OO had niet goed uit mn ogen gekeken.... Het is een 92-er........ Dus geen 4 gastest!!!!!!!! INBOUWUUUUHHH!!!!!!!