Raar geluid onder de auto

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bennie

Aals ik m'n gas wat sneller los laat dan normaal hoor ik een 'tok' (nee, er zit geen KIP onder m'n auto :lol: ) Iemand een idee? Kep het idee dat er iets bij de versnellingbak los zit ofzo???
Bart V

Verplaatst naar nl.techniek

Wat betreft je probleem: Dat Kon best eens een kapotte of slechte motorsteun zijn.
Bram (vospower)

Dat kan idd, als je motorsteunen versleten zijn en je blok kantelt teveel, kan het ergens raken, eventueel ook je uitlaat.
rasit..

furious_tuning schreef:Aals ik m'n gas wat sneller los laat dan normaal hoor ik een 'tok' (nee, er zit geen KIP onder m'n auto :lol: )
Dan vrees ik dat het je schoonmoeder is. Toch maar effe onder je auto kijken morgen. :D
Rudo

rasit.. schreef:
furious_tuning schreef:Aals ik m'n gas wat sneller los laat dan normaal hoor ik een 'tok' (nee, er zit geen KIP onder m'n auto :lol: )
Dan vrees ik dat het je schoonmoeder is. Toch maar effe onder je auto kijken morgen. :D
Nee nee, eerst starten en een paar keer heen en weer rijden, stel je voor dat ze er echt onder ligt! >-) :wink:
voske

wel eerst zorgen dat je in het testament staat :lol: .
Bennie

Nee, m'n schoonmoeder had ik vorige keer al te pakken (ik moest wel goed sturen voor ik r had maar toch :lol: )
Maar een kapotte motorsteun, makkelijk te fixen of (N)
Steven
Car: M536

Meestal is dit de kantelsteun, die vaak achter in het midden zit, dus dan heb je sowieso een brug nodig.

Beste is om dit ff bij de garage te laten fixxen, daar hebben ze dat zo gedaan.
Madmaus

Als het inderdaad je motorsteun is, zal ik het maar snel laten maken! Zo bespaar je je een hoop ellende.
En ik spreek uit ervaring :( :( :(
Bennie

Tis overigens alleen als er meer als 2 mensen in de auto zitten????
Patrick L.

dan lijkt het meer erop dat je uitlaat ergens tegen aankomt, waarschijnlijk hangt ie tegen de achterbrug aan ofzo...
Ollie

Inderdaad, hele goede opmerking. Misschien rubbers versleten of weg en dan 'tokt' ie van tijd tot tijd tegen een hitteschild of iets dergelijks. Als jij je gas namelijk ineens los laat schieten, dan wil dat nog wel eens gaan rammelen ja...
Bennie

Ollie schreef:Inderdaad, hele goede opmerking. Misschien rubbers versleten of weg en dan 'tokt' ie van tijd tot tijd tegen een hitteschild of iets dergelijks. Als jij je gas namelijk ineens los laat schieten, dan wil dat nog wel eens gaan rammelen ja...
Kep het meest van de tijd minder dan 3 mensen in m'n auto en dan heb ik er dus geen last van... Moet er dan niet naar gekeken worden?? Van de week komt er toch een middendemper vervanger onder kan die monteur meteen ff naar de motorsteunen kijken...

Greetz Bennie
bart manders
Contacteer:

moet de motorsteun(achterkant) ook (snel!!)gaan vervangen ,iemand goede idea's om het makelijk/snel te doen ??? ik heb wel n brug geregeld.
bart manders
Contacteer:

nou iedereen bedankt voor al jullie reactie's ( GEEN dus ) ,ik zoek het vanavond zelf wel uit .....zo moeilijk kan het toch niet zijn ...........72 euro voor een stukje k*t rubber op ijzer, (N) wat een afzetters bij de renault dealer (mar wel op vooraard!) (Y)
clio-sport

toevallig heb ik het gister laten verhelpen bij mij was de bout van mijn motorsteun gebroken die onder de accu zit

laat het ff nakijken ik was te laat en mijn blok hing een beetje op half 7 in mijn auto

maar het niet egt een moeilijk operatie om het te laten fixen in totaal was ik 50 eurie kwijt

check ut ff voor de zekerheid

succes
Plaats reactie