Hoe krijg je de lichten zoals die witte Clio op deze foto? Als ik de stadlichten aanzet krijg ik het gewone 'dimlicht' Die twee witte lichtpunten is wel mooi!
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/63_Res ... %20019.jpg[/img]
Scherpe lichten
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vraag het noyd. het was zijn auto. maar ik verwacht dat het gewoon alleen de stadslichtjes zijn. en van dichtbij lijkt het of het meer licht geeft dan irl.furious_tuning schreef:Hoe krijg je de lichten zoals die witte Clio op deze foto? Als ik de stadlichten aanzet krijg ik het gewone 'dimlicht' Die twee witte lichtpunten is wel mooi!
Project: GTT Blue Sport
Wel jammer, ziet er wel ruig uit zoFrits schreef:Vraag het noyd. het was zijn auto. maar ik verwacht dat het gewoon alleen de stadslichtjes zijn. en van dichtbij lijkt het of het meer licht geeft dan irl.furious_tuning schreef:Hoe krijg je de lichten zoals die witte Clio op deze foto? Als ik de stadlichten aanzet krijg ik het gewone 'dimlicht' Die twee witte lichtpunten is wel mooi!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat jammer?? snap je ff niet.furious_tuning schreef:Wel jammer, ziet er wel ruig uit zoFrits schreef:Vraag het noyd. het was zijn auto. maar ik verwacht dat het gewoon alleen de stadslichtjes zijn. en van dichtbij lijkt het of het meer licht geeft dan irl.furious_tuning schreef:Hoe krijg je de lichten zoals die witte Clio op deze foto? Als ik de stadlichten aanzet krijg ik het gewone 'dimlicht' Die twee witte lichtpunten is wel mooi!
Tis nu wel gratis! 

Ollie schreef:??evo schreef:Tis nu wel gratis!
Ollie schreef:@Frits: hij vindt het jammer dat het ws gewoon stadslichtjes zijn, duh
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij hoeft nu geen andere lampen of iets te kopen..Ollie schreef:??evo schreef:Tis nu wel gratis!

Frits schreef:Wat jammer?? snap je ff niet.furious_tuning schreef:Wel jammer, ziet er wel ruig uit zoFrits schreef:...furious_tuning schreef:....
Ja kan ook zelf wat maken!

eh? je kan toch best zelf andere lichten erin zetten die er zo uitzien?Ollie schreef:Sow, het gaat echt nergens meer over nu hè

Ja, maar door de spiegeling binnen de lichtunit (L-unitevo schreef:eh? je kan toch best zelf andere lichten erin zetten die er zo uitzien?Ollie schreef:Sow, het gaat echt nergens meer over nu hè