Prima Racing Velgen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rubinho22

Ik heb gehoord dat Prima Racing een stelletje velgen op de markt heeft die redelijk te vergelijken zijn met die van de williams.

Kan iemand me daar wat meer over vertellen (site of foto's). En wat zijn de prijzen ongeveer.

Aangezien de voortrein van de 16v wat smaller is, dacht ik erover om iets bredere 15" er onder te zetten. In wat voor maat kom je dan, en zijn die er ook van proma racing?

BvD[/i]
Arjen

Rubinho22 schreef:Ik heb gehoord dat Prima Racing een stelletje velgen op de markt heeft die redelijk te vergelijken zijn met die van de williams.

Kan iemand me daar wat meer over vertellen (site of foto's). En wat zijn de prijzen ongeveer.

Aangezien de voortrein van de 16v wat smaller is, dacht ik erover om iets bredere 15" er onder te zetten. In wat voor maat kom je dan, en zijn die er ook van proma racing?

BvD[/i]
Vraag anders ff wat info op bij Mabo-tuning. Ik heb die velgen ook bij hun gekocht.
mark 5t
Contacteer:

pica`s? :foto:
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Arjen

mark 5t schreef:pica`s? :foto:
Foto heb ik zo niet. Ik weet wel dat ze in 15,16 en 17 inch te krijgen zijn. En zowel goud als zilverkleurig.
Robert dB.

http://www.primaracing.com

echter hun site werk bij niet helemaal fris.

Je kan ook contact opnemen met Prima Racing in Belgie, zij zijn vaak net ff goedkoper dan hun engelse collega's.

Naar mijn weten zijn de J-maten indentiek aan de originele Williams velgen, voor ET-waarde idem. Dus verder naar buiten komen ze niet.
Donleben
Contacteer:

Zijn de originele Speedlines velgen van een Williams ook leverbaar in 16 inch? Dan moet het wel gaan om hetzelfde model. Ik heb die nog niet eerder gezien.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Nee, volgens mij niet.
Robert dB.

nope.
Plaats reactie