Is er iemand bekend met deze link ??
heb hier gekeken wat toyo proxes t1-s
195/45/R15 kosten. waren 163,50 per stuk incl btw en verzendkosten.(( zonder montage))
Terwijl in apeldoorn bij Profily tyre center ze ongeveer 240 piek per stuk zijn.
wel incl. montage dan. Heb bij nog een paar bedrijven geinformeerd maar allemaal boven de 200 gulden.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ze moeten wel onder de fl 200 leverbaar zijn.
In de laatste GTi T&D stond een advertentie voor 175 piek dacht ik. (15")
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
Zag laast in de autorader een bedrijf in zoetermeer dat ze voor 185,- inclusief montage en balanseren verkocht.On 2001-09-03 19:13, Bas wrote:
Ze moeten wel onder de fl 200 leverbaar zijn.
mzzl
Mag ik even opmerken dat de Michelin pilot exalto extreem goeie bandjes zijn?
kosten ongeveer 175 piek incl.(195-50-15)
Ze zitten onder mijn broertje zijn 19 16v en onder mijn zwagertje zijn williams.
Gigantisch veel grip ,ze zijn bijna niet aan het gillen te krijgen.
Omdat ze vrij zacht zijn slijten ze iets harder.
kosten ongeveer 175 piek incl.(195-50-15)
Ze zitten onder mijn broertje zijn 19 16v en onder mijn zwagertje zijn williams.
Gigantisch veel grip ,ze zijn bijna niet aan het gillen te krijgen.
Omdat ze vrij zacht zijn slijten ze iets harder.
-
Inderdaad Heino, en ook zeer goed in de regen..... nog beter als de pilot sx gt ers
S&G had laats ook een aanbieding.
195-50-15 voor 140 piek met montage en balanceren.
Mzzlll...
195-50-15 voor 140 piek met montage en balanceren.
Mzzlll...
-
195/50 is inderdaad goedkoper. Alleen gaan deze banden net niet passen. Aangezien de auto verlaagd is en spoorverbreders heeft.
Met 50 hoog gaan ze zeker de spatborden raken als er iemand achterin zit. En dat is ook niet wat.
Met 50 hoog gaan ze zeker de spatborden raken als er iemand achterin zit. En dat is ook niet wat.
Dan verhoog je hem toch 5cm.
Of Spoorverbreders van een meter.
Hahahahahaha

Hahahahahaha
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 5 sep 2001 6:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet er iemand ook goede banden voor originele phase 1 wielen dus 13 inch. Komt niet aan met Uniroyals want daar ik niet echt tevreden over!!
Ciao, ciao
Ciao, ciao
-
[quote]
On 2001-09-05 06:30, ArjanR19 wrote:
Hahahahahaha

On 2001-09-05 06:30, ArjanR19 wrote:
Hahahahahaha
Laatst gewijzigd door illuminator op wo 5 sep 2001 6:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb die Uniroyals ... Rally 355b of zoiets (geen zin naar buiten te lopen). Je zou het van Uniroyal niet zo verwachten, maar ik vind ze vooral op nat wegdek niet echt geweldig (nogal gladjes). Ze gaan wel heel lang mee. Ik heb er nu minimaal 20.000-25.000 km mee gereden en ik heb nog zeker 5 mm profiel.On 2001-09-06 03:02, Abarthman wrote:
Weet er iemand ook goede banden voor originele phase 1 wielen dus 13 inch. Komt niet aan met Uniroyals want daar ik niet echt tevreden over!!
Ciao, ciao
Niet dat ik nou veel ervaring met andere banden heb, maar ik kan me voorstellen dat dat natwegdekgebeuren beter moet kunnen.
Ik weet wel dat die Michelins echt superduur zijn (+/- 300 piek per band). Aangezien ik ineens 4 banden moest kopen vond ik dat iets teveel van het goede. Die UR heb ik gekocht voor geloof ik 240,- per stuk.
Maar ja, Michelin MXV he, dát zijn wel goede bandjes. Pirelli heeft geloof ik ook die maat, maarre, kosten ook boven de 250,- per stuk waarschijnlijk.
Zo zijn er nog een 3-4 A-merken die 1 band in die maat leveren...
Laatst gewijzigd door Stefijn op do 6 sep 2001 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo ff een oude topic omhoog vissen.
Ik heb daar net ff zitten kijken omdat ik binnekort toch nieuwe banden wil hebben.
Ik zag daar de Bridgestone S-03 Pole Position staan voor 86,60 euro. kost normaal 134 euro.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of moet ik de eerste zijn?
Ik wil alleen maar grip meer niet
Ik hoor het wel van jullie.
Mzzl...
Ik heb daar net ff zitten kijken omdat ik binnekort toch nieuwe banden wil hebben.
Ik zag daar de Bridgestone S-03 Pole Position staan voor 86,60 euro. kost normaal 134 euro.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of moet ik de eerste zijn?
Ik wil alleen maar grip meer niet
Ik hoor het wel van jullie.
Mzzl...
-
geen idee , maar weet wel dat banden bij t bedrijf waar ik werk zowiezo veel goedkoper zijn dan bij de kwik shit, scheelde geloof ik op michelin banden 500 piek op 4 banden!!! en let wel op , een heleboel prijzen zijn excl montage e.d. , daar komt bij de kwikshit een bedrag bovenop , bij ons niet 

Nou ik heb de banden besteld.
Ik laat het jullie weten als ik ze er onder heb zitten.
Mzzl...
Ik laat het jullie weten als ik ze er onder heb zitten.
Mzzl...
-
Ff terugkomen op die UR's. Heb vorig jaar op mijn vorige R5 gtt ze ook gelegd, 4 stuks ook in verband met de anders verrekte hoge aankoopprijs. Was 160 piek (guldens) per band kwijt incl balanseren...
Hoi Arjan,
Die poleposition zijn perfecte bandjes.
Die heb ik onder m'n willy zitten. Ze zijn wel erg spoorzoekend, da's even wennen, maar ze rijden perfect.
Bandjes worden ook aangeraden en standaard gemonteerd bij Achterberg Motorsport.
Deze raad de genoemde bridgestones of toyo's als je goedkoper wilt, aan.
Die poleposition zijn perfecte bandjes.
Die heb ik onder m'n willy zitten. Ze zijn wel erg spoorzoekend, da's even wennen, maar ze rijden perfect.
Bandjes worden ook aangeraden en standaard gemonteerd bij Achterberg Motorsport.
Deze raad de genoemde bridgestones of toyo's als je goedkoper wilt, aan.