Ik ben op zoek naar Renault 9 Turbo eigenaren!
-
Zijn er hier mensen die een Renault 9 Turbo hebben of mensen kennen met een (naast mij natuurlijk
)? Ik weet er nog een te staan in alphen aan de rijn, maar dat is een in de fabriek omgebouwde TL. Ik wil graag weten hoeveel R9 Turbo's er in nederland zijn. Iemand?
Dat is toch ook een witte? deze heeft een poos geleden voor vrij veel geld te koop gestaan. Het kan zelfs zijn dat er hier op het forum nog een topic over staat. Ooit heb ik een metallic blauwe 9 turbo phase 1 (met NL kenteken) in Emmen zien rijden. Tevens is er geloof ik nog een grijze 9 turbo in Nederland. Staat die niet te koop op het forum van de 9/11 club?qauckemoly schreef:Zijn er hier mensen die een Renault 9 Turbo hebben of mensen kennen met een (naast mij natuurlijk)? Ik weet er nog een te staan in alphen aan de rijn, maar dat is een in de fabriek omgebouwde TL. Ik wil graag weten hoeveel R9 Turbo's er in nederland zijn. Iemand?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In Leeuwarden staat ook nog een originele, die is van iemand die bij Autoshop Wassenaar op de technische dienst werkt. De naam ben ik even vergeten.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Dat kan kloppen want dat ben ik: De TD'er van wassenaar
. De eigenaar van de grijze uit alphen aan de rijn heb ik contact mee gehad, maar dit is dus niet een geheel originele R9 Turbo, maar een TL die in frankrijk in de fabriek is omgebouwd als prototype voor de nederlandse goedkeuring van de RDW. Maar een originele turbo heeft 425 in het chassisnummer en deze heeft 422, das dus van een TL. Staat ook als TL op kenteken. Die blauwe was ik nog niet van op de hoogte. Zal eens op onderzoek uitgaan.

-
ff oftopic , quakie ik zie je vaak wel rijden , ik was de laatste keer met de 25
, trouwens had hem ook bijna gekocht ,was voor jou , maar kon het met de verzekering en zo niet rond krijgen en was eigenlijk allemaal te duur voor even erbij en tja houd toch mere van het oudere spul 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hahaha meen je niet!, Ik ben een bekende daar, en ken vrijwel iedereen daar, en de 9 stond eens in de werkplaats terwijl ik er was. en vroeg zo van wie dat ding was, zegt martin, ja die is van... en die zit op de TD, ik zo dat was toch Paul, ja maar we hebben een nieuwe. Ik ok.
Je was toen bezig met de audio. Pioneer shit met kabelshit erin.
Soerin vind die R9 maar niets, patser met zijn 3-serie
Je was toen bezig met de audio. Pioneer shit met kabelshit erin.
Soerin vind die R9 maar niets, patser met zijn 3-serie

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Nou, soerin heeft zijn mening wel herzien sinds ik die 16" eronder heb. Idd hij staat er regelmatig, en dan ben ik ook meestal aanwezig. Laat jezelf ff zien als je weer eens bij ons bent.