Distributieriem vervangen laguna 1.8 8v 1996
-
- Contacteer:
Bij de dealer zal het iets zijn van 400 'a 450 Euro afhankelijk van het uurloon .
Yep klopt wel zo'n beetje ja 
Toen me vader zijn riem moest laten vervangen was die 1000 gulden kwijt

Toen me vader zijn riem moest laten vervangen was die 1000 gulden kwijt

Bedankt voor de reply's maar ik had gedacht dat het bij de dealer wel duurder zou zijn. Wellicht dat het bij een algemene garage wat goedkoper is. Ik zal morgen eens wat rond gaan bellen. In ieder geval weet ik weer waar ik voor gewerkt heb. 

-
Damn, das peanuts joh!! stelt echt niks voor.
Heb je een doppendoos?
En 400 tot 500 euro is een hoop.
Kan er in een uurtje (of 2) op zitten, en die riemen (8v) kosten ook niet zo gek veel.
Heb je een doppendoos?
En 400 tot 500 euro is een hoop.
Kan er in een uurtje (of 2) op zitten, en die riemen (8v) kosten ook niet zo gek veel.
Ik denkdat je voor een distributiesetje,dus riemmet lager zo ongeveer 100euro kwijt bent,,,Ik zal zo wel eff kijken op mijn werk voor je.. wat voor type is het?
Zo heb eff gekeken uitgaande van het Type:B56B
Motor:F3P 720
1.8 8v
Distributie set( inc lager en geleider rol)
133.51 bruto ex
------------------------------------------
Waterpomp( voor het geval dat hij lekt,wat vaak zo is)
91.32 bruto ex
----------------------------------------
Krukas bout
0.50 bruto ex
Multieriem (zonder airco)
25.34 bruto ex
Multieriem (met airco)
29.04 bruto ex
----------------
Er staat ongeveer 3 uur voor,dus reken je arbeidsloon maar uit als het ongeveer tussen de 60 en 70 euro per uur is
---------------
°°Ik hoop dat je hiermee op weg kan deze prijzen zijn dus zonder btw,en zonder arbeidsloon.het werk valt reuze mee,dus ik zou zeker aanraden om het zelf te proberen als je een beetje verstand van sleutelen hebt..scheelt je een hoop geld
Succes gr remco
Motor:F3P 720
1.8 8v
Distributie set( inc lager en geleider rol)
133.51 bruto ex
------------------------------------------
Waterpomp( voor het geval dat hij lekt,wat vaak zo is)
91.32 bruto ex
Krukas bout
0.50 bruto ex
Multieriem (zonder airco)
25.34 bruto ex
Multieriem (met airco)
29.04 bruto ex
----------------
Er staat ongeveer 3 uur voor,dus reken je arbeidsloon maar uit als het ongeveer tussen de 60 en 70 euro per uur is
---------------
°°Ik hoop dat je hiermee op weg kan deze prijzen zijn dus zonder btw,en zonder arbeidsloon.het werk valt reuze mee,dus ik zou zeker aanraden om het zelf te proberen als je een beetje verstand van sleutelen hebt..scheelt je een hoop geld

Succes gr remco
Klopt garage bedrijven zijn een stuk goedkoper.dus ik zou hem lekker naar een garage bedrijf brengen,aangezien het erg veel scheelt met de dealer ,en het niet echt een speciale klus is ,snap je.het bespaart je zelf een hoop centjes.heb toevallig vandaag zelf van mijn renault clio 1.6 Si uit 1999 mijn distributie riem +waterpomp vervangen.en het koste mij maar 170 euro
.maarja dat heb je he als je zelf renault monteur bent,dus geen arbeidsloon moet betalen en nog eens 25% procent korting krijgt

Vorige week is dus de distributieriem vervangen en ik moet zeggen dat de prijs me wel meeviel. Samen met een apk keuring was ik 336 euro kwijt. Blijft natuurlijk een hoop geld, maar ja als je het niet doet heb je kans op nog veel grotere problemen en kosten.