Het is me blijkbaar niet gegunt dat ik in me cliootje rond tuf, want eerst sta ik te wachten om een parkeergarage in te rijden en kan iemand de bocht niet halen, dus die denkt "ik steek ff achteruit" knalt ie tegen mij aan

, deuk in me bumper! Daarna staat me auto bij me vriendin in de straat geparkeert en heb daar geslapen. Dus we willen de volgende dag weggaan, zie ik dat er een deuk in me achterklep zit en me achter licht aan stront is

, dus 1 of andere kloothommel is doorgereden, heel fijn!! En gister wil ik mijn auto in een parkeergarage parkeren (op die dingen rust echt een vloek), dus ik rij hem achteruit een vak in en hou de muur aan als punt waar ik voor moet stoppen, HEBBEN DIE JAN DOEDELS ER EEN OPSTAANDE RAND VOOR ZITTEN DIE EEN HALVE METER UITSTEEKT EN DIK 30 CM HOOG IS!! Met als gevolg dat me uitlaat de wereld voor een doedelzak aanziet

! Dus dikke ellende toen we weer huiswaarts keerden om die parkeer garage uberhaupt uit te kunnen komen, maar is na veel schuren, vloeken en rammen toch gelukt!! Al met al heb ik weinig geluk met me karretje

Dus what's next?????? Het schijnt toch al een klote jaar te zijn qua renault schades e.d.!!