[CLIO 16V] update: nieuwe banden

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rick

Het is me blijkbaar niet gegunt dat ik in me cliootje rond tuf, want eerst sta ik te wachten om een parkeergarage in te rijden en kan iemand de bocht niet halen, dus die denkt "ik steek ff achteruit" knalt ie tegen mij aan :(, deuk in me bumper! Daarna staat me auto bij me vriendin in de straat geparkeert en heb daar geslapen. Dus we willen de volgende dag weggaan, zie ik dat er een deuk in me achterklep zit en me achter licht aan stront is :(, dus 1 of andere kloothommel is doorgereden, heel fijn!! En gister wil ik mijn auto in een parkeergarage parkeren (op die dingen rust echt een vloek), dus ik rij hem achteruit een vak in en hou de muur aan als punt waar ik voor moet stoppen, HEBBEN DIE JAN DOEDELS ER EEN OPSTAANDE RAND VOOR ZITTEN DIE EEN HALVE METER UITSTEEKT EN DIK 30 CM HOOG IS!! Met als gevolg dat me uitlaat de wereld voor een doedelzak aanziet :( :( ! Dus dikke ellende toen we weer huiswaarts keerden om die parkeer garage uberhaupt uit te kunnen komen, maar is na veel schuren, vloeken en rammen toch gelukt!! Al met al heb ik weinig geluk met me karretje :( Dus what's next?????? Het schijnt toch al een klote jaar te zijn qua renault schades e.d.!!
Laatst gewijzigd door Rick op di 17 feb 2004 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Thierry

Dit is idd zeer klote :( En zoals je zelf al zei de zoveelste uit de club dit jaar met schade.
Tom
Moderator
Car: MB

zeker minder ja. Die derde keer was echter niet nodig geweest he 8)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Rick

Tom schreef:zeker minder ja. Die derde keer was echter niet nodig geweest he 8)
Nope :) , had er alleen niet op gerekend :s .
Robert Turbo

Das kloten.

Het zit de Reno's bezitters ook niet mee dit jaar en we moeten nog 10 maanden. :(
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Damn, zeg! Zwaar klote dit... Ik haat parkeergarages! Altijd veel te klein en te smal. Je kunt daar je deur bijna niet openmaken zonder tegen de ander zijn deur aan te zitten. Ik let daar op, maar anderen blijken daar minder problemen mee te hebben.

Volgens mij moet ik een beetje blij zijn dat mijn wagen al een week bij de garage staat! :S

Sterkte, man... Ik hoop voor je dat de verzekering wat meer uitkeert voor die eerste schade. Misschien kun je daarmee een start maken met de overige schades. (F)
Juno

Mijne staat ook nog lekker veilig bij de Renault-garage, al hoewel ik hem heel graag terug wil geeft het een veilig gevoel! (Y)

Ondertussen rijden we met een SMART door gevaarlijk nederland. :D :lol:

Echt klootte voor je man, hoop dat je de rest van het jaar meer geluk hebt. (Y)
-=Chuckie=-
Contacteer:

Heb ook schade op mijn bumper gereden in een parkeer garage, stond zo'n verdomde betonnen paal en die ging niet aan de kant :(
Gelukkig niet de 16v maar de clio van de zaak :p
evo
Contacteer:

In Zwolle bij de mediamarkt?
Droes

alé der nog eentje bij :s :evil:
deze is gelukkig ni 'perto', de eerste zeker?? :wink:
ge zou schrik krijgen om met de reno buiten te komen, e geluk dat de mijne nog maar 1 keer heeft gereden van met nieuwjaar :smoke:
greetz en sterkte
Droes
Thierry

Bij mij zitten er nu wel allemaal van die kleine krasjes op de motorkap, waarschijnlijk van katten die er dan even hun nageltjes erin zetten :(
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Die kun je er wel uitpoetsen, Storm!
Thierry

Merijn schreef:Die kun je er wel uitpoetsen, Storm!
Dat ga ik ook nog weleens proberen ja :)
Serge1916V

Tom schreef:zeker minder ja. Die derde keer was echter niet nodig geweest he 8)
:lol: :lol: :lol: Dit is niet uitlachen.....maar de 3de keer vond ik ook grappig hehehe :D

SUC6 ermee
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

fockt op :(
Rick

evo schreef:In Zwolle bij de mediamarkt?
Wel in zwolle, maar bij de diezerpoort, die oude parkeergarage, parkeer daar normaal nooit, is veels te ver lopen :p , maar moest daar wat bij de albert heijn ophalen.
Rick

SToRM666 schreef:Bij mij zitten er nu wel allemaal van die kleine krasjes op de motorkap, waarschijnlijk van katten die er dan even hun nageltjes erin zetten :(
Ach dat went, gewoon een supersoaker kopen en op de loer gaan liggen :p, die klote beesten gaan er altijd opliggen omdat dat lekker warm is.
Ad van Haperen
Contacteer:

Rick schreef:
SToRM666 schreef:Bij mij zitten er nu wel allemaal van die kleine krasjes op de motorkap, waarschijnlijk van katten die er dan even hun nageltjes erin zetten :(
Ach dat went, gewoon een supersoaker kopen en op de loer gaan liggen :p, die klote beesten gaan er altijd opliggen omdat dat lekker warm is.
dan schrikken ze alleen maar meer en krijg je dus juist nog meer krassen van hun nagels erin
Thierry

Rick schreef:
Of een motortje onder mn motorkap bouwen zodat ik m op afstand kan laten openschieten :lol:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Tjonge 3x pech :@ da's echt klote!
Cleaned Style
Projecttopic
Marc

DAMN!! Heb ik eerst zelf schade en nu ook m'n oude liefde :( , doet toch een beetje auw.

Echt balen man, hoop dat ie wel weer mooi wordt hersteld, succes (Y)

Cheers
Robert Turbo

SToRM666 schreef:
Rick schreef:
Of een motortje onder mn motorkap bouwen zodat ik m op afstand kan laten openschieten :lol:
Of stroom op de motorkap zetten. :wink:
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Thierry

:lol:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Net zoals bij dat filmpje van die Ford Ka met die duif :lol:
Cleaned Style
Projecttopic
Rick

Marc schreef:DAMN!! Heb ik eerst zelf schade en nu ook m'n oude liefde :( , doet toch een beetje auw.

Echt balen man, hoop dat ie wel weer mooi wordt hersteld, succes (Y)

Cheers
Heb er alle vertrouwen in dat het weer voor 110 procent voor de bakker komt, gelijk de steenslag van de motorkap laten halen!
edwin19
Contacteer:

RobertR19 schreef:
Of stroom op de motorkap zetten. :wink:
daar ben ik al achteraan geweest, maar het schijnt dat je auto dan sneller gaat roesten :(
Marcel B.

en terecht!
Don't walk the grass... smoke it
Rick

Zo vandaag ff me slicks :p laten verwisselen voor 4 nieuwe banden, ik wou eigenlijk de michelin pilot exalto hebben, maar die had de bandenboer niet op voorraad, dus heb ik er pilot primacy's onder laten zetten, heb er zelf geen ervaring mee, misschien 1 van jullie? Ze rijden btw zalig :worship: !!
Tom
Moderator

ik heb primacys achter op de willi en pilot sport aan de voorkant. Ben over beide goed tevreden tot nu toe. Primacy heeft echter een iets slappere wang dan sport (maar daar tegenover weer meer comfort). Als je serieus hard een lange bocht neemt (bijv af- of oprit van snelweg), dan moet je eens een ruk aan het stuur geven (niet TE extreem natuurlijk). Dan voel je wel dat ie wat over de wang wil rollen.
Rick

Ik had er exalto's en T1's opzitten en dat was echt stuitteren, maar ze hebben idd echt meer comfort!
Jasper16v

stuiteren doe ik toch al :D
Rick

Ik ook wel :D :D , omdat ie zo plat op z'n bek licht hebben ze er een half uur over gedaan om hem uberhaupt van de brug af te krijgen :D :D , quote van de monteurs; fijn zo'n auto, schijtbakken zijn het die verlaagde auto's, jongen koop toch een normale auto. Mooi he :D :D !!
Tom
Moderator

hebben ze een verkeerde brug gebruikt :wink:
Rick

Moest ook uitgelijnd worden, daar hebben ze maar 1 brug voor.
Plaats reactie