[limburg en lager]
Riel
Patrick B
Ollie
Marco
Wilco
Voske
Vospower
Rob
Saint
Rob H
Patrick L
Michel S.
Marcel
euh..?
[hoger dan limburg]
Hier die gasten die bij de lucht gaan staan
Vanuit het Zuiden naar de openingsmeeting Breda
Zo, die hadden we nog niet. Gaan we weer afspreken bij de lucht?
Riël schreef:Zo, die hadden we nog niet. Gaan we weer afspreken bij de lucht?
[limburg en lager]
Riel
Patrick B
Ollie
Marco
Wilco
Voske
Vospower
Rob
Saint
Rob H
Patrick L
Michel S.
Marcel
alex
euh..?
[hoger dan limburg]
Hier die gasten die bij de lucht gaan staan
-
- Car: Renault Clio III RS
Is dit niet een beetje om?Riël schreef:Zo, die hadden we nog niet. Gaan we weer afspreken bij de lucht?
Je kunt beter bij de eerste pompstation op de A 58 afspreken.Dit is vanuit eindhoven naar tilburg het eerste pompstation.
riel de lucht is echt omrijden ,want daar waar wij normaal rechtsop gaan om naar de lucht te rijden .Moeten we nu rechtdoor richting breda.Dus bij de lucht afspreken heeft geen zin ,dat is zekers een km of 30/40 omrijden.Maybe een andere oplossing????
greetz marco
greetz marco
voske schreef:Riel ik wist nieteens dat ik mee ging?? ga jij dat opeens bepalen??
Volgens mij is het gewoon een lijstje met Limburgers

Goed planant1 schreef:Is dit niet een beetje om?Riël schreef:Zo, die hadden we nog niet. Gaan we weer afspreken bij de lucht?
Je kunt beter bij de eerste pompstation op de A 58 afspreken.Dit is vanuit eindhoven naar tilburg het eerste pompstation.

Aaaach ja heeeelemaal niet aan gedachtmarco schreef:riel de lucht is echt omrijden ,want daar waar wij normaal rechtsop gaan om naar de lucht te rijden .Moeten we nu rechtdoor richting breda.Dus bij de lucht afspreken heeft geen zin ,dat is zekers een km of 30/40 omrijden.Maybe een andere oplossing????
greetz marco

Oh ja ik heb gewoon even iedereen erin gezet, moet je zelf maar even aanpassen/verwijderen

Dus op zondag 7 maart tussen half 12 en 12 uur bij het esso tankstation (zie het plaatje hieronder
) Jammer dat we nie weten hoeveel er daar bijeen komen maja...
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/63_Breda.jpg[/img]

Laatst gewijzigd door Bennie op di 17 feb 2004 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault Clio III RS
ps het is een esso tank station!furious_tuning schreef:Zullen we ff een lijstje voor degene die naar de benzinepomp komen, ik weet zelf weet zo niet welk type station het is (Shell, Esso, ...) Onder ff een kaartje, het station ligt na afslag 7 op de A58 Iemand nog een leuke tijd in gedachte
-Bennie
-Antoine(misschien)
-
ik ben er om half 12 wil zelf max tot 12 uur wachten
als er hier iemand reageerd
anders neem ik die moeite niet en ry gewoon alleen
reacties hier reageren
zal als ik het zo zie niet druk worden in breda als
niemand zich hier meld ??
marcel
als er hier iemand reageerd
anders neem ik die moeite niet en ry gewoon alleen
reacties hier reageren
zal als ik het zo zie niet druk worden in breda als
niemand zich hier meld ??
marcel
-
Lijkt me wel het beste! Hoe meer auto's samen hoe beter. Ik weet nog niet of ik zelf rij maar dat zien we wel. Hoelaat zullen we dan in mstricht moeten vertrekken om daar optijd te zijn en ook nog ff langs de valk te karre?
-
vooral als je 2 keer verkeerd rijd,Ollie schreef:Moeten we donderdag ff bespreken dan hè. De rit alleen is altijd al super![]()

-
dat telt nietMJ schreef:Zegt de man die op een vrijdagavond 50 auto's over het hoofd ziet en door knaltPatrick L. schreef:vooral als je 2 keer verkeerd rijd,Ollie schreef:Moeten we donderdag ff bespreken dan hè. De rit alleen is altijd al super![]()
![]()

die auto`s stonden verstopt achter hoge bomen en stonden 10 meter onder het nivo van de straat, gelukkig, anders waren de blauwe mischien al een kijkje komen nemen....
en btw, als ik alleen honda`s en vw`s zie rij ik meestal meteen door

als jullie gewoon ryden ongeveer 1 uur en 10 minuten moet het te halen zyn vanuit maastricht naar best
ry savends van maastricht naar veldhoven in 50 minuten ry nie harder dan max 130
als iedereen zyn tank en mond vol heeft gestopt voor dat ze allemaal weggaan komt alles goed
marcel
ry savends van maastricht naar veldhoven in 50 minuten ry nie harder dan max 130
als iedereen zyn tank en mond vol heeft gestopt voor dat ze allemaal weggaan komt alles goed
marcel
Dus op zondag 7 maart tussen half 12 en 12 uur bij het esso tankstation (zie het plaatje hieronder
) Jammer dat we nie weten hoeveel er daar bijeen komen maja...

goed bij deze dus mijn vraag,wat wordt de verzameltijd bij de bp alhier in maastricht bij het geuselt?
wie komen er hier bij het geuselt bijeen?
op welke plekken moeten,en gaan we dus stoppen om de groep te vergroten en hoe laat spreken we daar af om te komen en ook te vertrekken.
wie kan het ff bijhouden wie er zeker komen zodat we allemaal weten of we er strakjes ook allemaal zijn.
ik neem bij deze van alles van gereedschap mee,misschien een strak plan als iedereen wat doet meenemen zodat als het is bij een klein defect we elkaar een handje kunnen helpen.
al is het maar dat de 1 een setje van de ene slang(en)bij zich heeft,en de ander weer iets anders.
een setje bougies is ook niet weggegooit(lees ger)
een beetje van alle mikmak meuk dat als het is het geen probleemdag hoeft te worden maar we als het nodig moest zijn(liever niet eigenlijk)we snel kleine defecten een beetje kunnen fixen.
is dit geen strak plan?
dus sowiso wie komt er,en hoe laat waar.
en wie neemt wat mee om zichzelf of eventueel anderen te helpen bij eventuele problemen onderweg.
groet pat.
wie komen er hier bij het geuselt bijeen?
op welke plekken moeten,en gaan we dus stoppen om de groep te vergroten en hoe laat spreken we daar af om te komen en ook te vertrekken.
wie kan het ff bijhouden wie er zeker komen zodat we allemaal weten of we er strakjes ook allemaal zijn.
ik neem bij deze van alles van gereedschap mee,misschien een strak plan als iedereen wat doet meenemen zodat als het is bij een klein defect we elkaar een handje kunnen helpen.
al is het maar dat de 1 een setje van de ene slang(en)bij zich heeft,en de ander weer iets anders.
een setje bougies is ook niet weggegooit(lees ger)
een beetje van alle mikmak meuk dat als het is het geen probleemdag hoeft te worden maar we als het nodig moest zijn(liever niet eigenlijk)we snel kleine defecten een beetje kunnen fixen.
is dit geen strak plan?

dus sowiso wie komt er,en hoe laat waar.
en wie neemt wat mee om zichzelf of eventueel anderen te helpen bij eventuele problemen onderweg.
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
patrick 21TURBO schreef: wie neemt wat mee om zichzelf of eventueel anderen te helpen bij eventuele problemen onderweg.
groet pat.
ALS ik mee ga neem ik mee:
-Slangen
-Klemmen
-Olie
-Koelvloeistof
-Koppelingskabel

-Gaskabel
-Waterpomp
-Bougies
-Sleutels
Zo te horen ga ik dan met de TATA

Kan nog iemand effe een motorblokkie achter in gooien?!
OJA en Ollie laat ik in duitsland