weet iemand een brug te huur (omgeving haarlem)
2 dingen die niet samen gaan denk ikmike16v schreef:ik wil wel is een brug huren of een mooie sleutel plek voor niet teveel, heeft iemand hier wat info over?

-
Kan wel goed samengaan als je niet een EIGEN sleutelruimte wil
Er zijn gewoon bruggen te huur bij bepaalde garages, daar kun je volgens mij tegen 15euro per uur sleutelen aan je auto en dan is er nog gereedschap ook (dacht ik) de naam van de garage weet ik zo niet, zou ik moeten navragen voor je. Ik weet wel dat dit soort dingen in Alkmaar te regelen zijn

Er zijn gewoon bruggen te huur bij bepaalde garages, daar kun je volgens mij tegen 15euro per uur sleutelen aan je auto en dan is er nog gereedschap ook (dacht ik) de naam van de garage weet ik zo niet, zou ik moeten navragen voor je. Ik weet wel dat dit soort dingen in Alkmaar te regelen zijn

don't be a fool, wrap your tool
Sorry ik dat hij wilde HEBBEN !!GTT__Geert schreef:Kan wel goed samengaan als je niet een EIGEN sleutelruimte wil![]()

Heb je al eens op internet gezocht op doehetzelf garage?
Hier in Eindhoven zitten er een paar, en wij komen er graag, want voor 8 euro per uur ga ik niet liggen kl@ten...
Hier in Eindhoven zitten er een paar, en wij komen er graag, want voor 8 euro per uur ga ik niet liggen kl@ten...
Ok in Heemskerk Centrum, de Aria turkengarage. 10 per uur.
Maerelaan nogwat, zit iig aan het einde van de G. v. Assendelftstraat(centrumkant dus).
En anders heb je in Velsen-Noord nog een hobbyclub, daar is lidmaatschap 50 per jaar en dan kun je de brug en alle gereedschap voor 1,20 per uur huren.
Lassen, slijpen, speciaal gereedschap bijna alles in aanwezig.
Als je wilt weten waar het zit moet je me nummer ff aan Thijs vragen
Maerelaan nogwat, zit iig aan het einde van de G. v. Assendelftstraat(centrumkant dus).
En anders heb je in Velsen-Noord nog een hobbyclub, daar is lidmaatschap 50 per jaar en dan kun je de brug en alle gereedschap voor 1,20 per uur huren.

-
Trouwens.... In de Autoweek stond laatst een special erover, dat was wel een goede doe-het-zelf-garage! Een betrouwbaar persoon, is namelijk een normale betrouwbare garage, die 3 bruggen elke dag verhuurt. Weet alleen niet waar die zit!
Clio 1.4 S strak in de lak!
Rudo schreef:Ja maar stel dat Mike net niet op tijd klaar is voor sluitingstijd.......
Is een beetje ver duwen, van Eindhoven naar Haarlem..

Maar dat is hier gelukkig ook niet zo'n probleem, want Garage de Appel is van 9:00 tot 22:00 open (met 5 bruggen), en als je dan nog niet klaar bent mag je je auto op de brug laten staan en volgende ochtend gewoon weer verder gaan, of voor 10 euro je auto maximaal een week bij hun stallen. How cool is that? Echt een goeie toko

oke top!Steven schreef:Ok in Heemskerk Centrum, de Aria turkengarage. 10 per uur.
mooi om te weten ik bel thijs wel ff!
Hobby hal de Heining, ligt in de Heining (bij Spaarnwoude) adres kan je vinden in de gouden gids.
Verhuren bruggen 2 en 4 koloms, gereedschap, spuitcabine, richtbank, uitdeuk apparatuur..enz en er lopen mensen rond die je kunnen helpen als je er zelf niet meer uitkomt.
Verhuren bruggen 2 en 4 koloms, gereedschap, spuitcabine, richtbank, uitdeuk apparatuur..enz en er lopen mensen rond die je kunnen helpen als je er zelf niet meer uitkomt.
in ijmuiden: Sleutelcentrum TCY, alleen op zaterdag een brug huren, kosten, weet ik ff niet meer, dacht 7 euro per uur. tel nr kan je in het telefoonboek opzoeken.
Verder een tip van stefan de haan ook uit haarlem, de grijze Evo dude, Auto Service Christiaanse, Middenhavenstraat 40c, tel nr 023-5346201 of 06-50675464
http://www.autoservicechristiaanse.nl
succes!
Verder een tip van stefan de haan ook uit haarlem, de grijze Evo dude, Auto Service Christiaanse, Middenhavenstraat 40c, tel nr 023-5346201 of 06-50675464
succes!
Immer wieder die verdammte Holländer
thanks Ray!-Ray- schreef:in ijmuiden: Sleutelcentrum TCY, alleen op zaterdag een brug huren, kosten, weet ik ff niet meer, dacht 7 euro per uur. tel nr kan je in het telefoonboek opzoeken.
succes!
bedank de rest ook maar ff hoor 

Immer wieder die verdammte Holländer