Ik heb een phase 1 blok gekocht voor mijn phase 2 blok. Geeft dit problemen, als ik de onsteking en dergelijke wil omzetten? en waar moet ik op letten?
Iemand tips?
[GTT] heb een ph1 blok gekocht voor mijn ph2 krijg ik probs?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Je krijgt verder geen problemen, enkele stekkertjes zitten net anders (bijv voor antiperc). Je koelsysteem kun je verder phase2 aansluiten. Er staat me iets bij van verschillende waterpomp? Kijk er eens na kan er ook naast zitten.
Verder:
Fase 1 loopt veel beter
Verder:
Fase 1 loopt veel beter

Laatst gewijzigd door Riël op zo 25 jan 2004 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou heb ik een phase 1 blok, als ik daar een phase2 turbo opzet met de bijbehorende koeling, loopt ie dan nog steeds beter?
Ja. Dat doet verder nix.
oke 
Maar wat is nou dan precies datgene wat een ph1 blok beter laat lopen ten opzichte van een ph2?

Maar wat is nou dan precies datgene wat een ph1 blok beter laat lopen ten opzichte van een ph2?
Doe je even een search. Is meer een 'gevoel' als bewezen.
Liefde is... een Phase 1 beter vinden voelen dan een Phase 2


watergekoelde turbo is niet persé phase 2