Ik wil eens hier peilen wat jullie van het volgende vinden.
In oktober moest mijn Clio voor de APK, die kwam er bij de 1e keer niet doorheen omdat de spiegelverlichting en neon onder de auto zat. Volgens de dealer mag dat niet en moet het onderweg, dus ik gebeld en gehoord hoe het zit. Blijkt volgens Driebergen dat neon onder de auto mag zitten, mits niet aangesloten op de accu. De spiegel verlichting mag gewoon aanstaan mits de kleur amber is. Net zoals Mercedes.
Ook was de uitlaat lek en moest dat maar oplossen, thuisgekomen direct met de auto aan de gang gegaan en wat bleek? Allemaal haarscheurtjes in de uitlaatspruitstuk. dit werd wel weer onder de garantei gerepareerd, maar hadden ze zelf ook kunnen zien.
Ik heb dus de spiegelverlichting voor de zekerheid afgekoppeld, net zoals de Neon.
Bij de herkeuring in Oktober krijg ik de auto aan de eind van de dag terug met een aantal neon buizen op de achterbank, waarvan 1 kapot. De rekening volgt in December

Dan hoor ik weer weken niets, ook niet van de baas zelf, dan kom ik toevallig in de stad voor een boodschap en moest de nieuwe schaalmodellen catalogus hebben. En alleen de verkoper was aanwezig. dus het verhaal verteld en hij zei dat de baas morgen wel even contact met mij zou opnemen. Weer gebeurt er niets, dan stuur ik 30 december een brief waarin ik verheldering vraag. Toen kwam er vorige week een brief of ik met hun contact wou opnemen om een afspraak te maken.
Vandaag met hun gebeld en moet zodadelijk langskomen, maar ook dit werd een verhit gesprek want het komt erop neer, dat ze niet gaan doen aan klantenbinding, of service, maar puur uit zijn op het geld wat nog openstaat.
Ik vind dit absoluut niet kunnen.
Ik vermeld vanavond wel wat er is gebeurt, maar 1 ding is zeker, ik ga geen geld meer toegeven.!
Wat vinden jullie hiervan?
Greetz Erik