Turbo inbouwen in een auto met alleen voor schijven

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Gesloten
Anonymous

is dit toe gestaan of iemand weet of kan ik de apk dan wel op m'n buik schrijven ??

Alvast bedankt
Groetjes Mike
Ja het gaat om een suzuki (ja tis geen renault maar daar heb ik geen geld voor en deze mag ik niet verkopen :() en aangezien ie reten traag is dacht ik van ik ga dr gewoon een turbo in maken en aangezien ik wat mensen ken in de auto techniek moet dat lukken maar ik heb ooit gehoord dat je rondom schijven moet hebben als je een turbo hebt...

En ik zal me gelijk ff voorstellen :lol:

Ik ben Mike Borkus (a.k.a. Borkuz :))
ik ben 20 jaar
ik heb een suzuki vitara cabrio :p (maar wil een r5gtt heb er alleen geen geld voor en aangezien ik nog op school zit en niet zow veel verdien gaat het nog ff duren maar hij komt er wel >-) das cker haha)
en uuh als je nog meer weel weten vraag het maar :D

owja m'n hobby's zijn auto's, autobeurzen (ben naar maxpower london geweest voor de gene die het bald kennen.. echt een aanrader btw.)en uitgaan

Mzzls Mike
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 6 jan 2004 13:45, 3 keer totaal gewijzigd.
michel 16v
Contacteer:

om welke auto gaat het?

btw. stel je even voor ik het wie=wie topic
jeroen.k

Waarom zou dit niet toegestaan zijn? Beetje raar topic naar mijn mening...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Raar topic? :) Is toch gewoon een vraag... ;)

Volgens mij maakt het voor de APK niet uit, hoor. Voor je eigen veiligheid zou ik het wel fijn vinden als ik zeker wist dat de remmen het houden.
Jasper16v

mist de remmen gewoon werken wel lijkt me
Anonymous

oow ja gaan we ze beginnen.. .ik heb gezegd dat ik een suzuki heb en gelijk help niemand meer....

nee geintje.. >-)

maar m'n papa heef wel een renault :lol:
een megane senic 1.9 tdi 8)

Groetjes Mike
jeroen.k

Simpel...voor het geld dat je nodig hebt om een turbo werkend op je blokje te schroeven koop je een heel leuke GT! ;)
Anonymous

en dat is ongeveer hoeveel € dan...
en dat klopt niet helemaal want ik moet dan ook nog wegenbelasting en verzekering extra betalen aangezien ik m'n huidige auto niet weg mag doen...
Jasper16v

kan je niet beter het geld opsparen?
dan een betere basis nemen en daarop voortgaan
jeroen.k

Borkuz schreef:en dat is ongeveer hoeveel € dan...
en dat klopt niet helemaal want ik moet dan ook nog wegenbelasting en verzekering extra betalen aangezien ik m'n huidige auto niet weg mag doen...
Nou voor 2000 euro moet je toch wel een knappe GT kunnen kopen...hou dan nog eens 750/1000 apart voor onverwacht onderhoud en dan ben je er :)

Een turbo-projectje gaat je zeker zoveel kosten...

en idd altijd de snelste basis kopen en daarop verder gaan...is wel het verstandigst :)
Roy
Moderator

Een turbo op een vitara? Zelfs zonder turbo gaan die dingen al om de haverklap stuk dus met een turbo helemaal. Beter doorsparen en een GTT kopen :)
5 GT Turbo '88 GT5
jeroen.k

O ja en waarom zou je je vitara niet mogen verkopen? En je kan hem dan ook schorsen...betaal je ook geen verz. en wegenbelasting meer... :)
Anonymous

Roy schreef:Een turbo op een vitara? Zelfs zonder turbo gaan die dingen al om de haverklap stuk dus met een turbo helemaal. Beter doorsparen en een GTT kopen :)
nou dan heb je denk ik een slechte vitara gehad want met die van mij is nog nooit wat mis mee geweest en ik trap hem aardig in (voor zover je het intrappen kan noemen natuurlijk)

jeroen.k schreef:O ja en waarom zou je je vitara niet mogen verkopen? En je kan hem dan ook schorsen...betaal je ook geen verz. en wegenbelasting meer... :)
ik mag hem niet verkopen omdat ik hem van m'n pa heb gekregen(ja ik woon in wassenaar :lol: ) en hij vind het niet zo tof als ik hem verkoop.. (wat wel een beetje te begrijpen is denk ik)
Riël
Über-Spammer

'Renault Tuning Club' hier hé ;)

Sorry, maar slotje erop.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten