Zelf een auto slopen
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Ik zit er aan te denken om m'n auto zelf te gaan slopen, maar mag dat. Op de RDW site staat dat je auto minimaal 15 jaar oud moet zijn om em zelf te kunnen slopen. mijn clio komt uit 92' dus is nog een 15 jaar oud. maar paul zijn clio dit jaar ook zelf gesloopt. Kan ik nu toch nog een vrijwaringsbewijs aanvragen bij de rdw met de uitleg waarom ik em sloop??
ehm, paul , als je ploeger , de penningmeester bedoelt ?
die auto is niet zelf gesloopt, die is zelf gestript en daarna naar een sloper gebracht. da's heel wat anders.
onder die 15 jaar regel kom je niet uit.
die auto is niet zelf gesloopt, die is zelf gestript en daarna naar een sloper gebracht. da's heel wat anders.
onder die 15 jaar regel kom je niet uit.
there is no spoon.
Maar waarom wil je hem gaan slopen dan? je kunt hem toch ook normaal verkopen ,Gewoon een beetje gedult hebben johJohan schreef:Ik zit er aan te denken om m'n auto zelf te gaan slopen, maar mag dat. Op de RDW site staat dat je auto minimaal 15 jaar oud moet zijn om em zelf te kunnen slopen. mijn clio komt uit 92' dus is nog een 15 jaar oud. maar paul zijn clio dit jaar ook zelf gesloopt. Kan ik nu toch nog een vrijwaringsbewijs aanvragen bij de rdw met de uitleg waarom ik em sloop??

-
- Contacteer:
Slopers komen een gestripte wagen graag ophalen. Je moet er wel een kenteken bij hebben. Zelfs alleen de platen en papieren zijn ze al blij mee, want daar vangen ze verwijderingsbijdrage voor. indertijd was dat geloof ik 150 gulden per auto. Is toch mooi meegenomen voor die mannen.
Okeej ik hab 1,5 jaar geleej een 89-er GT gesloopt met JP.
Toen heb ik bij het postkantoor ook een tijd staan hanessen hoe of wat, maar het kwam er uiteindelijk op neer dat slopen in eigen beheer idd pas na 15 jaar kan.
Dus wat doe je dan? Als je em in een langere tijd wil slopen kun je em gewoon schorsen.
Dan kun je em geheel leegtrekken en het lege kas met kentekenplaten + papieren kan dan gratis naar de sloper als je em zelf brengt.
Ik heb er destijds 50 euri voor betaald om em te laten ophalen met een vrachtwagen, had toen ff geen middelen om em zelf weg te brengen en gezien een aanhanger huren ookal gauw 50 euro is....
Dus simpele zaak
Toen heb ik bij het postkantoor ook een tijd staan hanessen hoe of wat, maar het kwam er uiteindelijk op neer dat slopen in eigen beheer idd pas na 15 jaar kan.
Dus wat doe je dan? Als je em in een langere tijd wil slopen kun je em gewoon schorsen.
Dan kun je em geheel leegtrekken en het lege kas met kentekenplaten + papieren kan dan gratis naar de sloper als je em zelf brengt.
Ik heb er destijds 50 euri voor betaald om em te laten ophalen met een vrachtwagen, had toen ff geen middelen om em zelf weg te brengen en gezien een aanhanger huren ookal gauw 50 euro is....
Dus simpele zaak

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vergeet als je hem inleverd je vrijwaring niet. Anders kan je als nog voor de belasting opdraaien.Steven schreef:Dus wat doe je dan? Als je em in een langere tijd wil slopen kun je em gewoon schorsen.
Dus simpele zaak
En verder kon ik van de zomer een auto ook zonder papieren en compleet gestript kwijt. dus het is maar hoe goed je de sloper kent
En johan gewoon lekker geduld hebben en houden. komt vanzelf iemand die het wel wil hebben. Of begin er zelf aan hem op te knappen.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Als je je auto wilt slopen, dan laat je toch gewoon je vrouw of vriendin er een wekje in rijden ? 

André ter Velde schreef:Als je je auto wilt slopen, dan laat je toch gewoon je vrouw of vriendin er een wekje in rijden ?

Dan is het toch een wonder dat al die auto's hier voor de deur nog rijden. Het is niet dat ik nooit rij.André ter Velde schreef:Als je je auto wilt slopen, dan laat je toch gewoon je vrouw of vriendin er een wekje in rijden ?

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Gelukkig wel anders werd het een nog duurdere hobbyFoeke schreef:Jij bent met een paar anderen een geval apart
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
-
dat je voor 1300 pleuro niemand vindt joh..beetje gek, want verder ziet ie er netjes uit!
Whaha echt een idee van jouRob (R5B) schreef:Kan je hem niet slopen, en opgeven als gestolen bij onze blauwe vrienden? Moet je natuurlijk wel de kas in stukken flexen, maar ja... tis maar een idee

-
- Contacteer:
of verkoop hem (zogezegt) aan een belg, lever je platen in, en klaar!
denk ik
ik ken de wetten bij jullie niet, maar ik heb er hier al veel te veel gesloopt, en ken mensen genoeg die de lege kas gratis en voorniets komen ophalen.

denk ik

ik ken de wetten bij jullie niet, maar ik heb er hier al veel te veel gesloopt, en ken mensen genoeg die de lege kas gratis en voorniets komen ophalen.