Rem klauw verf????
-
- Contacteer:
Ja ik heb een adresje voor je, maar dat moet ik vanavond even op mijn eigen computer opzoeken, dus ff geduld nogDouwe schreef:Vraagje heeft iemand een adresje waar je rem klauw verf in carroserie kleur kunt kopen of laten mengen? Standaard kleuren zijn overal te koop maar vaak beperkte keuzes.
Btw: Als je dit gaat uitvoeren, maak er dan ff een tutorial van, kan ik t ook makkelijk gaan doen

* Stefan T-SPORT *
Moet remklauw verf dan nog aan speciale eisen voldoen??? Ik d8 dat dat gewone verf was, maar dat zal dan wel niet. 

als je een goede grondverf gebruikt is er niets aan de hand.
dan hoef je niet eens remklauw verf te kopen

Nope is niet voor de mijna maar voor die van een kameraad.Tom schreef:ik gok roze, net als zijn auto![]()
Zeker weten ik dacht dat remklauw verf ook nog wat hitte bestendig is en "harder" dan reguliere verf??John B schreef:als je een goede grondverf gebruikt is er niets aan de hand.
Ok dan ben benieuwd.Neobyte schreef:
Ja ik heb een adresje voor je, maar dat moet ik vanavond even op mijn eigen computer opzoeken, dus ff geduld nog
-
- Contacteer:
Hier kun je, zo heb ik van horen zeggen, iig spuitbussen op kleur laten maken:
Kuyntjes Groothandel in Automaterialen J G
Achterdijk 11 4243TM Nieuwland
0345-599456
Misschien dat ze ook verf doen? Zou je ze even moeten bellen.
Grt Stefan
Kuyntjes Groothandel in Automaterialen J G
Achterdijk 11 4243TM Nieuwland
0345-599456
Misschien dat ze ook verf doen? Zou je ze even moeten bellen.
Grt Stefan
* Stefan T-SPORT *
gewoon een goeie grondverf, of zinkspray, en dan HEMA verf will do the job 4 you. had ik ook op me clio, bleef prima zitten, op zowel trommels als klauwen 

Immer wieder die verdammte Holländer
ik heb wel weinig remmingen 
maarre... back ontopic, jij modder-eter

maarre... back ontopic, jij modder-eter
Immer wieder die verdammte Holländer
Dat zei ik-Ray- schreef:gewoon een goeie grondverf, of zinkspray, en dan HEMA verf will do the job 4 you. had ik ook op me clio, bleef prima zitten, op zowel trommels als klauwen

die speciale verf is alleen geldklopperij

als je niet hard rijdt hoef je ook niet te remmen he ?catrinus schreef:Maar jij remde ook nooit. Ik meende je eens horen zeggen van: Een echte vent heeft nog nooit geremd
there is no spoon.
Spuit je dit in feite dus hetzelfde als een spoiler? gewoon grondlaag dan in kleur spuiten. Of praten jullie over verf wat je normaal op muren smeert?
Dus concreet waar praten we over gewone autoverf in spuitbussen of over muurverf?
Dus concreet waar praten we over gewone autoverf in spuitbussen of over muurverf?
Laatst gewijzigd door Douwe op za 13 dec 2003 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het met Hema verf kan, dan kan het ook vast met andere 'normale'verf. En dan kun je het dus ook gewoon ergens laten mengen, zonder dat het extra dure verf hoeft te zijnJasper16v schreef:Heeft de hema wel de 'speciale' kleurtjes ?
Hmmm als dat nodig is wordt het weer lastiger dat kun je niet zomaar laten mengen volgens mijTom schreef:hittebestendig is misschien toch wel slim. die dingen kunnen best heet worden

Iemand hier ervaring mee of hitte bestendig idd. nodig is? Die gast heeft geen sjeesh mobiel of zo gewoon 1.3 mitsubishi of hoe de fok je die shit ook schrijft

als de normale verf niet te duur is, kan je het natuurlijk altijd een keertje wagen om ze zo te spuiten. Mocht de prijs al aardig oplopen, dan zou je er waarschijnlijk beter aan doen om voor de hardere en hitte bestendige verf te gaan. Het is een beetje wikken en wegen denk ik.
Maar zoals Ray al aangaf heeft hij het al een keer met een Clio gedaan. Als je het maar goed aanpak moet het toch wel een tijdje blijven zitten volgens mij
Maar zoals Ray al aangaf heeft hij het al een keer met een Clio gedaan. Als je het maar goed aanpak moet het toch wel een tijdje blijven zitten volgens mij