Armee Francaise gezocht!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Hallo iedereen!

Ik ben opzoek naar de club: Armee Francaise!
Kent iemand die of weet iemand hier meer over! Laat het me dan weten op het volgende e-mail adres:
egbertvisser83@hotmail.com

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan niks over hun vinden en toch zie ik geregeld een auto rond Tilburg rijden!!

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!!

Met vriendelijke groet,
Egbert
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=1802

Check bovenstaand profiel. Dit is 1 van de mensen achter Armee Francaise! :)
GeniustheGzA

Dat klopt. Ik ben 1 van de mensen achter Armée Française (Y) . Ik stuur je wel een mailtje.

Groet,
Mrtn
Car: R5GTT

Wat is Armee Francaise dan?
Mrtn = Maarten
Steven
Car: M536

2 Clio 16v's, 1 Willy en de spullen van Cannonballman en wat motoren.

Vriendenclubje ofzo :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Beetje positiever mag ook wel...

Ze waren een paar maanden geleden op F.N.O. met toch zeker 7 wagens! (Y)
GeniustheGzA

Iets positiever mag inderdaad wel, niet zo denigrerend aub. Klein beginnen moet iedereen...
Tot nu toe:

·3x Clio 16V fase 1
·1x Clio 16V fase 2
·1x Williams Clio
·1x Twingo 16V
·1x Megane Coupe 1.6e
·1x Clio 1.6 16V (type 2)
·1x peugot 306 xs
·1 x 19 1.4

En een aantal geïnteresseerden die wat meer informatie willen en ook hebben gekregen.

Groeten,

Gerarh
Steven
Car: M536

Pardon? Ik bedoel het helemaal niet denigererend, vind het juist wel koel (Y).
Zie nergens een kleinerende toon? Dit is alleen wat ik ervan wist.
GeniustheGzA

Ook niet zo bedoeld. Dat is het nadeel van ŽŽpratenŽŽ via de computer. Je kunt geen goede intonatie en gezichtsuitdrukking geven.
Miscommunicatie noemen we dat.

Groet.
Dit is ons verhaal trouwens:

Armée Française is een club voor liefhebbers van franse autoŽs. Momenteel is dit de samenstelling van de club:
· 3x Clio 16V fase 1
· 1x Clio 16V fase 2
· 1x Williams Clio fase 2
· 1x Twingo 16V
· 1x Megane Coupe 1.6e
· 1x Clio 1.6 16V (type 2)
· 1x peugot 306 xs
· 1 x 19 1.4
Wat willen wij?
Sinds lente 2003 zijn wij, vier vrienden uit Tilburg, op het idee gekomen om een eigen club op te richten. Gezien onze voorliefde voor Franse autoŽs, was de keuze niet heel erg moeilijk, een club voor liefhebbers van Franse autoŽs. Met opzet voor alle Franse autoŽs omdat wij ook Peugeot en Citroën mooie autoŽs vinden (en de meeste andere Franse autoŽs ook, zoals Ventury, Matra en noem maar op). Wij zijn sinds die tijd bezig met kaartjes onder ruiten te stoppen om te kijken of er genoeg animo is voor een algemene Franse autoclub. Er zijn nl al genoeg Renault-clubs en Peugeot-clubs etcetera. Wanneer dit dus het geval blijkt te zijn, we hopen zo rond de 15 a 20 mensen bij elkaar te krijgen willen we alles gaan formaliseren. Momenteel zijn we nog bezig met het bouwen van een eigen site.
Zodra alles geregeld is zullen wij onze clubactiviteiten uitoefenen zoals dat een club betaamt. Denk aan meetings, bezoeken als club en (eventueel in de toekomst) organiseren! Het inmiddels jaarlijkse uitje naar de Nürbürgring. Dat vindt plaats in de zomermaanden, geen vaste datum.
De plannen zijn groots in ieder geval. En natuurlijk zijn ideeën van leden en niet leden meer dan welkom!!
Wanneer je overigens mensen kent die geïnteresseerd zijn maak hen dan attent op onze club.
Ik hoop dat je nu een beetje een idee hebt van Armée Française. Schroom niet om contact op te nemen met ons voor verder informatie of de mededeling van deelname uiteraard.

Groeten,

Je kunt mij een pm sturen. Of reageren op mijn e-mailadres of op "armeefrancaise@hotmail.com".
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Hoe is het afgelopen met die gozer van die 205? en met je eigen wagen natuurlijk? Heeft ie al weer wat anders of valt het tegen.

GR.Frits
GeniustheGzA

Bart, 205 man, heeft gelukkig niks aan het ongeluk overgehouden. Tenminste, als je bm-trede - 1.000 niks vindt.
Hij heeft nu een Ford Eschrot 1.3 ofzo. Was bijna het enige dat hij nog wel schappelijk verzekerd kreeg (N) .
De schade aan mijn auto is nog niet gemaakt. Omdat de zerzekering (centraal beheer) nog niet heeft uitbetaald.
Krijg allerlei brieven om in te vullen en dan 8 keer hetzelfde vertellen. Volgens mij proberen ze er onderuit te komen. € 1960 schade!

Maar we zien wel. Ik maak me daar niet zo heel druk om eerlijk gezegd. Ik zit goed, dus ik zal wel beuren. Kwestie van tijd, en een goede rechtsbijstandsverzekering!!

Groet,
Gesloten