[GTT] witte rook bij koude start
Ik heb de laatste tijd een probleempje. Als ik mijn auto start (kouse start) komt er witte rook uit mijn uitlaat. Als de motor op temperatuur is is het weg. Koppakking zit er net nieuw tussen, auto gebruikt geen koelvloeistof of olie. Kop is nieuw en vlak. Wat kan dit zijn?
Ok thanks.. da's een pak van m'n hart... Zag alweer een of ander duur probleem op me afkomen 

Nee rond deze tijd kan ie echt behoorlijk walmen dat je denkt 'helluuup'
Sommige vochtige dagen begint ie ook zelfs te walmen als je net van de snelweg weg komt en weer ffies stationair draait.
Maargoed nothing to worry about
Sommige vochtige dagen begint ie ook zelfs te walmen als je net van de snelweg weg komt en weer ffies stationair draait.
Maargoed nothing to worry about

je moet mensen eens zien kijken als je de uitlaat midden onder auto laat ophouden. dan komt de rook (afhankelijk van de wind) overal onder de auto vandaan. een beetje back to the future VS 2 fast 2 furious.
maar het is gewoon water wat vrijwel meteen condenseert in de uitlaat. bij warme motor en dus uitlaat condenseert het water pas als het buiten de uitlaatpijp is gekomen. en dan zie het niet meer.
derby
maar het is gewoon water wat vrijwel meteen condenseert in de uitlaat. bij warme motor en dus uitlaat condenseert het water pas als het buiten de uitlaatpijp is gekomen. en dan zie het niet meer.
derby
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Altijd leuk bij een meeting als je dan met z'n allen opstart. Hele parkeerplaats wit 

-
- Contacteer:
nou hahaha joostJoost (DoubleYou) schreef:Altijd leuk bij een meeting als je dan met z'n allen opstart. Hele parkeerplaats wit
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break