adresje voor Brembo schijven <gevonden>
Weet iemand misschien waar ik in de omgeving van Eindhoven Brembo remschijven kan kopen?
Ik ben op zoek naar een paar standaard GTT schijven van Brembo.
Ik ben op zoek naar een paar standaard GTT schijven van Brembo.
Laatst gewijzigd door Matijs op wo 3 dec 2003 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault Clio III RS
Ik dacht dat ze brembo's bij de 'vakgarage' verkochten.Heb je de autotempel al geprobeerd?
-
APS in Tilburg verkoopt schijven van een ander merk (AD of zoiets) en zegt dat dat MEESTAL Brembo schijven zijn.
Ik heb de standaard 19 16v schijven van dat 'zustermerk' op mn 11, en die hebben het in ieder geval 4 rondjes ring volgehouden zonder trillen o.i.d.
De prijs is natuurlijk ook redelijk gunstig.
Ik heb de standaard 19 16v schijven van dat 'zustermerk' op mn 11, en die hebben het in ieder geval 4 rondjes ring volgehouden zonder trillen o.i.d.
De prijs is natuurlijk ook redelijk gunstig.
Doe het zelf Garage de Appel in Eindhoven ( http://www.garagedeappel.nl ). Die kunnen ze gewoon voor me bestellen. Er is een groothandel in Nederland die dat soort spul heeft.
Ik heb alleen nog niet durven vragen wat ze gaan kosten
Ik heb alleen nog niet durven vragen wat ze gaan kosten
-
- Über-Spammer
website??catrinus schreef:Lasaulec verkoopt ze ook. Nog mooier, ze zijn ook nog in de aanbieding tot 31 januari

There will be plenty of time to rest when your dead
-
-
- Über-Spammer
nah daar was ik net ook, maar dacht dat kan het nooit wezen. :lol
Kan op die site niks vinden van Brembo, maargoed...
Ik zal eens even de prijzen gaan vergelijken. Als ze korting geven...
Ze zitten ook hier in Eindhoven, dusss... Zou een mooie meevaller zijn. Mag ook wel, want ik zit al heel vet boven het budget (nouja dat zat ik al toen ik begon, maar dat is een ander verhaal
)
Ze zitten ook hier in Eindhoven, dusss... Zou een mooie meevaller zijn. Mag ook wel, want ik zit al heel vet boven het budget (nouja dat zat ik al toen ik begon, maar dat is een ander verhaal

Hee Catrinus, bedankt voor de tip!
Heb zojuist een mooi setje Brembo's aangeschaft voor 100 euri
Honderd euri teveel natuurlijk, maar die 30% korting trok me toch over de streep
Heb die dingen tenslotte toch nodig, and only the best is good enough for my baby 
Klopt het trouwens dat dezelfde schijven ook op de megane zitten? Op de bon staat namelijk "Brembo remschijf Renault Megane". Ik ga ze vrijdagochtend erop zetten, dan zie ik snel genoeg of ze passen of niet
En die schroefies die er bij zitten om de schijf te monteren, horen er daar niet gewoon 4 van bij te zitten? Er zitten er namelijk maar 2 in de doos...
Heb zojuist een mooi setje Brembo's aangeschaft voor 100 euri

Honderd euri teveel natuurlijk, maar die 30% korting trok me toch over de streep

Klopt het trouwens dat dezelfde schijven ook op de megane zitten? Op de bon staat namelijk "Brembo remschijf Renault Megane". Ik ga ze vrijdagochtend erop zetten, dan zie ik snel genoeg of ze passen of niet

En die schroefies die er bij zitten om de schijf te monteren, horen er daar niet gewoon 4 van bij te zitten? Er zitten er namelijk maar 2 in de doos...
Als ik jou was zou ik ook maar eens even bij die jongens van Lasaulec langsgaan. Die van mij pakten ze zo uit het rek. Boing - 30% korting erop. Zeldzaam soepel allemaalant1 schreef:ga ik ook eens kijken wat ze voor mij kunnen leveren

Vandaar de 30 % korting. Of is dat een aanbieding ofzo...Matijs schreef:Hee Catrinus, bedankt voor de tip!
2 voor 2 schijven dus? of zaten de twee schijven in 1 doos?
Immer wieder die verdammte Holländer
duh
vraag was ook niet aan jou gericht slome
vraag was ook niet aan jou gericht slome

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Eigenlijk heb je die helemaal niet nodig. Je remschijven worden op zn plaats gehouden door de wielmoeren.
Project: GTT Blue Sport
bij mij zitten ze er ook niet in, Clio 16V Cup schijven op een GTT
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/118-1801_IMG.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/118-1801_IMG.jpg[/img]
-
- Moderator
- Car: MB
bij mij zitten ze er aan 1 kant alle twee in maar toen rob en ik laatst die K-tec set gemonteerd hebben hebben we er 1 uit moeten boren (en de ander zat er al niet in), dus nu 1 kant met en 1 kant zonder. als je wiel erop zit zit het toch goed!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Het zijn gewone geventileerde schijven, niet geperf. of gegroefd. En ze zitten inderdaad met z'n tweeën in een doos, dus er zouden dan 4 schroefjes bij moeten zitten lijkt mij. Niet dat het boeit inderdaad, heb ook nog wel 2 oude die het nog doen. Maar ik heb er tenslotte voor betaald...
En dat is dan weer de reden dat ik eigenlijk vier nieuwe wil. Prefectionist als ik ben...Tom schreef:hebben we er 1 uit moeten boren (en de ander zat er al niet in)
-
- Moderator
ik wil ook alles graag goed hebben, maar het moet wel nut hebben. Als er 1 in zit dan is het ook meer dan zat in principe. Echt nut hebben die boutjes niet namelijk. En het staal is nogal ruk van die dingen vond ik, draai je zo dol als je niet op let
Daarom lijkt het me ook wel nuttig om er nieuwe in te zetten met nieuwe schijven
Dan zit je niet de volgende keer weer te boren en te vloeken.
Nou doen die schroefjes verder inderdaad niets structureels, dus 1 per kant is al genoeg, maar dat zeg ik perfectionist...

Nou doen die schroefjes verder inderdaad niets structureels, dus 1 per kant is al genoeg, maar dat zeg ik perfectionist...
Wat die schroefjes doen is vastrotten.
Dan krijg je ze er niet meer uit en moet je de kop eraf boren zodat je de schijf er weer af kan krijgen.
Laat mij dan maar lekker die schijven er los op hebben hangen, het is veel makkelijker als je het zo los kan halen in plaats van de hele buurt bij elkaar lopen vloeken als zo'n kreng weer vastgerot zit.

Dan krijg je ze er niet meer uit en moet je de kop eraf boren zodat je de schijf er weer af kan krijgen.
Laat mij dan maar lekker die schijven er los op hebben hangen, het is veel makkelijker als je het zo los kan halen in plaats van de hele buurt bij elkaar lopen vloeken als zo'n kreng weer vastgerot zit.

Je ga jij je er ook nog ff lekker mee bemoeien

Kijk, logisch gezien heb je natuurlijk helemaal gelijk, maar perfectionisme is niet logisch.
Maar jullie hebben me overtuigd
Elke kant 1 schroefje zodat ze niet meteen op straat kletteren (en kaduuk zijn) als je het wiel eraf haalt, en verder lekker los laten, zodat het ook niet vast kan roesten 
En genoeg kopervet natuurlijk

Kijk, logisch gezien heb je natuurlijk helemaal gelijk, maar perfectionisme is niet logisch.
Maar jullie hebben me overtuigd

-
- Moderator
die schijf die dondert er echt niet af! nooit!, daar zorgt je klauw wel voorMatijs schreef:Je ga jij je er ook nog ff lekker mee bemoeien![]()
![]()
Maar jullie hebben me overtuigdElke kant 1 schroefje zodat ze niet meteen op straat kletteren (en kaduuk zijn) als je het wiel eraf haalt, en verder lekker los laten, zodat het ook niet vast kan roesten
-
Dat kunnen ze sowieso niet, als de klauw nog is gemonteerd.Matijs schreef: Elke kant 1 schroefje zodat ze niet meteen op straat kletteren (en kaduuk zijn) als je het wiel eraf haalt