NEON onder 5 gt bouwen

Vragen en antwoorden m.b.t. het remsysteem
Plaats reactie
marco

Hallo mensen,ik heb eens een vraagje.Is er iemand die al neon onder zijn 5 gt heeft geplaatst???.Ik heb dit dus geprobeerd en heeft me 2 buizen gekost.Why omdat de bodem van de 5 wat bol loopt en je de buizen dus ietstie moest buigen ,maar dat mag dus absoluut niet met een neon buis :D < wist ik veel >.Nu wil ik dus een beetje kennis opdoen en weten hoe anderen dit dan hebben gedaan ,bevestigingsmateriaal ,,opvullen van ruimte om buizen recht te hebben hangen ,,whatever.Liefst ook met foto's als het gaat.Alle raad is welkom,niet dat ik me nog eens 2 buizen naar de klote help :D

greetz marco
Riël
Über-Spammer

aan de binnenkant van je dorpel is toch ruimte zat? Kun je daar niet een paar beugeltjes oplassen waar je je buis inhangt? Onder de bumper lijkt me geen probleem verder.

Anders haalde ik onderaan een stuk uit de skirt en zette ik 'n IN de skirt :) kewl :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-Ray-
Contacteer:

jp heeft het ook gehad, zat er binnen een uur onder, en nog aangesloten op het vrije kanaal van ze clifford ook. wat nou buigende buizen? zelftappers :D
Immer wieder die verdammte Holländer
jean-paul

-Ray- schreef:jp heeft het ook gehad, zat er binnen een uur onder, en nog aangesloten op het vrije kanaal van ze clifford ook. wat nou buigende buizen? zelftappers :D
gewoon aan de dorpelrand bevestigen en klaar is kees :D
Ad van Haperen
Contacteer:

:foto: JP :D
marco

heb je niet wat foto's jp,zou wel handig zijn
Ferdy
Über-Spammer

ff een andere vraag...
iedereen heeft het over neon
je kunt ook van die ccfl lampen gebruiken die je in computerkasten kunt zetten,
schijnen meer licht te geven...
iemand daar ervaring mee ?
Jimbo

Yep, werkte bij mij niet. Enigste wat zeer kort licht gaf was de omvormer. (kastje wat tussen de pc-voeding en de lamp komt). De lamp direct aansluiten werkte ook niet.
Ferdy
Über-Spammer

Jimbo schreef:Yep, werkte bij mij niet. Enigste wat zeer kort licht gaf was de omvormer. (kastje wat tussen de pc-voeding en de lamp komt). De lamp direct aansluiten werkte ook niet.
das vaag dan....lees op tuned-belgium.com van best wat gasten dat ze het allemaal aangesloten hebben...en dat het goed werkt
Plaats reactie