VDB meeting kalender 2004 :)
VOORLOPIGE KALENDER 2004
7-3 AUTOMAXX STREET POWER EDITION 2 (TT CIRCUIT)
4-4 AUTOMAXX VW EVENT (+AUDI/SEAT) (MEGALAND LANDGRAAF)
20-5 AUTOMAXX JAPANSE AUTOFESTIVAL (TT CIRCUIT) (Hemelvaartsdag)
30-5 AUTOMAXX DUITSE AUTOFESTIVAL (TT CIRCUIT) (Pinkstermaandag)
18-6 AUTOMAXX HOT STREET NIGHT (AIRSTRIP DRACHTEN)
25/27-6 AUTOMAXX SUMMER EDITION (SIX FLAGS HOLLAND)
2-7 AUTOMAXX HOT STREET NIGHT (AIRSTRIP DRACHTEN)
2/4-7 MEGA TRUCKS FESTIVAL + ALL AMERICAN WEEKEND (SIX FLAGS HOLLAND)
26-7 AUTOMAXX BMW EVENT (CIRCUIT LELYSTAD)
1-8 AUTOMAXX OPEL EVENT (CIRCUIT LELYSTAD)
8-8 AUTOMAXX FRANSE AUTOFESTIVAL (CIRCUIT LELYSTAD)
10-9 AUTOMAXX HOT STREET NIGHT (AIRSTRIP DRACHTEN)
19-9 AUTOMAXX HONDA EVENT (MEGALAND LANDGRAAF)
3-10 AUTOMAXX STREET POWER FINALS (TT CIRCUIT)
--------------------------------------------------------------
registreer @ http://www.Tunerz.nl
4-4 AUTOMAXX VW EVENT (+AUDI/SEAT) (MEGALAND LANDGRAAF)
20-5 AUTOMAXX JAPANSE AUTOFESTIVAL (TT CIRCUIT) (Hemelvaartsdag)
30-5 AUTOMAXX DUITSE AUTOFESTIVAL (TT CIRCUIT) (Pinkstermaandag)
25/27-6 AUTOMAXX SUMMER EDITION (SIX FLAGS HOLLAND)
2/4-7 MEGA TRUCKS FESTIVAL + ALL AMERICAN WEEKEND (SIX FLAGS HOLLAND)
26-7 AUTOMAXX BMW EVENT (CIRCUIT LELYSTAD)
1-8 AUTOMAXX OPEL EVENT (CIRCUIT LELYSTAD)
19-9 AUTOMAXX HONDA EVENT (MEGALAND LANDGRAAF)
3-10 AUTOMAXX STREET POWER FINALS (TT CIRCUIT)
--------------------------------------------------------------
registreer @ http://www.Tunerz.nl
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 4 nov 2003 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als het goed is, ga ik naar deze evenementen.

Als het goed is, ga ik naar deze evenementen.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Dit was vorig jaar een van de drukst bezochte evenementen, misschien is het een idee om daar met een RTC delegatie te gaan staan. Dus niet als officiële meeting, maar om de club meer naamsbekendheid te geven.
Dit was vorig jaar een van de drukst bezochte evenementen, misschien is het een idee om daar met een RTC delegatie te gaan staan. Dus niet als officiële meeting, maar om de club meer naamsbekendheid te geven.
@tom...summer edition YEAH!
Kramperen! 
@Robert...niet naar Summer edition? Das pas vet man!
@ Marcel...ik vondt het sjonnie gehalte en de organisatie nogal slecht vorig jaar...dik 2 uur w88 op wat eten en dan tot je enkels in de modder...sprints waren wel redelijk ok, maar verder maar een saaie bedoeling naar mijn mening...

@Robert...niet naar Summer edition? Das pas vet man!

@ Marcel...ik vondt het sjonnie gehalte en de organisatie nogal slecht vorig jaar...dik 2 uur w88 op wat eten en dan tot je enkels in de modder...sprints waren wel redelijk ok, maar verder maar een saaie bedoeling naar mijn mening...
Dat was inderdaad slecht geregeldjeroen.k schreef:dik 2 uur w88 op wat eten
Waar heb jij gestaan dan? Was namelijk op verhard terrein.jeroen.k schreef:tot je enkels in de modder
Dit gaat volgende keer als het goed is verbeteren, ikzelf wil gaan meedoenjeroen.k schreef:sprints waren wel redelijk ok

Met eten halen stond je tot je enkels in de modder
Ik had de auto op het parkeerterrein...ook niet echt alles...
Auto tot op bodem in de modder en hoop sjonnies die niet kunnen parkeren! 
Bij de sprints vondt ik het systeem met je tijd gokken en dergelijke ronduit slecht...ennuh...wellicht doe ik ook mee...hangt er allemaal een beetje vanaf!

Bij de sprints vondt ik het systeem met je tijd gokken en dergelijke ronduit slecht...ennuh...wellicht doe ik ook mee...hangt er allemaal een beetje vanaf!

Natuurlijk doe je mee, kan je zien hoeveel sneller als een standaard 19 je bent. En ik rijdt waarschijnlijk alleen s'ochtends mee, omdat je dan moet kwalificeren, en je dan niks nodig hebt met die tijden.jeroen.k schreef: Bij de sprints vondt ik het systeem met je tijd gokken en dergelijke ronduit slecht...ennuh...wellicht doe ik ook mee...hangt er allemaal een beetje vanaf!
Ja, dat wel...maar het gaat mij meer om de conditie van mn auto dan en hoe het er aan toe gaat met warmdraaien enzo...hoe lang sta je te wachten enzo...ik ben natuurlijk wel zuinig op me bakkie! 
Maar denk dat ik wel meedoe

Maar denk dat ik wel meedoe

Ja ok...als ie eenmaal op temp. is is het geen probleem natuurlijk...maar vaak sta je in zo'n verplichte rij te wachten zeg maar...en dan wordt ie wel heel warm van zeg maar...maar dan meer in de zin van file rijden...
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik vraag me al af waar automaxx op het sixflags terein in 2004 over gaat,iemand al een idee?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Gaan we hoop ik ook de engelse weer opzoeken,die zijn na ons al 2x gekomen,tijd om eens terug tegaan
RTC goes back to the UK
RTC goes back to the UK
uiteraard ben ik op zoveel mogelijk aanwezig omdat ik dan wellicht nog steeds fotos maak voor oslracing en vlammen.
En natuurlijk summer edition... alleen hopelijk niet in een tent dit keer
Summer edition was dit jaar gewoon super dus dat wil ik volgend jaar echt niet missen
En natuurlijk summer edition... alleen hopelijk niet in een tent dit keer

Summer edition was dit jaar gewoon super dus dat wil ik volgend jaar echt niet missen
-
- Contacteer:
Als je er eenmaal geweest bent,wil je er altijd naartoe.dit jaar was het alleen 3x zo groot.
dat kan, dit is eigenlijk pas het eerste jaar dat ik naar meetings ga, dus heb geen flauw idee hoe het daarvoor was.chris-r19 schreef:Als je er eenmaal geweest bent,wil je er altijd naartoe.dit jaar was het alleen 3x zo groot.
Maar het is gewoon heel gezellig... met een groep gewoon fun hebben

heb btw heel veel bij de renaultjes staan kwijlen toen
Zo kun je het inderdaad ook bewoorden.jeroen.k schreef:Is gewoon supah!![]()
![]()

Alleen niet geslapen, teveel gefeest en gelopen was echt zwaar brak
haha dat was ik niet durfte niet te dichtbij te komenjeroen.k schreef:Damn...en ik me maar afvragen wat die smurrie op mnn auto steeds wasMissKiss schreef: heb btw heel veel bij de renaultjes staan kwijlen toen
doe es liefjeroen.k schreef:O dan is het goed
Summer edition ruled
ik ben er dan is het standaard gezellig
*uche*

Je bedoelt de Frankrijk trip?Tom schreef:Als we volgend jaar zomer weer op pad gaan moet je maar eens mee gaanjeroen.k schreef:Summer edition is samen met speed gewoon het leukst

Wilde dit jaar ook mee, maar redde het net niet met mn eigen vakantie!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
als iemand een datum weet kan je er rekening mee houden met vakantieŽs te boekenjeroen.k schreef:Je bedoelt de Frankrijk trip?Tom schreef:Als we volgend jaar zomer weer op pad gaan moet je maar eens mee gaanjeroen.k schreef:Summer edition is samen met speed gewoon het leukst
Wilde dit jaar ook mee, maar redde het net niet met mn eigen vakantie!Volgend jaar wil ik daar ook bij zijn ja
wel gelijk een week vrijhouden. anders is het zo kort
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport