[clio 16v] Lampje bij binnen spiegel blijft branden

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Ben

Sinds gisteren blijft mijn lees lampje branden. alle connectors al gechecked bij deuren en achterklep. waar kan het nog meer aan liggen?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ben schreef:Sinds gisteren blijft mijn lees lampje branden. alle connectors al gechecked bij deuren en achterklep. waar kan het nog meer aan liggen?
Leeslampje of het lampje van je deuren???

heb je soms last van een lekkende antenne?? als er water naar binnen komt en het maakt iets van kortsluiting kan die lamp misschien gaan branden?
Laatst gewijzigd door Gerald op vr 10 okt 2003 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben

Frits schreef:
Ben schreef:Sinds gisteren blijft mijn lees lampje branden. alle connectors al gechecked bij deuren en achterklep. waar kan het nog meer aan liggen?
Leeslampje of het lampje van je deuren???
dat recht hoekig lampje naast het kleine ronde lees lampje

zal de ziel van me hondje wel zijn die gister dood is gegaan sindsdien doet ie het ;) die dingen gebeuren altijd op zo'n moment. Lekken doet mijn antenne niet.
Rob_16V_Zwolle
Contacteer:

wat je ook kan doen is alle schakelaars van de deuren af halen dus die deurschakelaars en ook van de kofferbak en als het lampie dan nog brand zit het echt in je bekabeling. anders is het sluiting in de schakelaar :)
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle

Get used to it :) or else ......... :S
~thijs~
Contacteer:

wat ik heb gehad is dat als ik de schakelaar in de deur snel achter elkaar in en uit drukte dat het lampie wel uit ging, een beetje smeersjit deed wonderen!
Plaats reactie