[clio 16v] Lampje bij binnen spiegel blijft branden
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Leeslampje of het lampje van je deuren???Ben schreef:Sinds gisteren blijft mijn lees lampje branden. alle connectors al gechecked bij deuren en achterklep. waar kan het nog meer aan liggen?
heb je soms last van een lekkende antenne?? als er water naar binnen komt en het maakt iets van kortsluiting kan die lamp misschien gaan branden?
Laatst gewijzigd door Gerald op vr 10 okt 2003 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
dat recht hoekig lampje naast het kleine ronde lees lampjeFrits schreef:Leeslampje of het lampje van je deuren???Ben schreef:Sinds gisteren blijft mijn lees lampje branden. alle connectors al gechecked bij deuren en achterklep. waar kan het nog meer aan liggen?
zal de ziel van me hondje wel zijn die gister dood is gegaan sindsdien doet ie het

-
- Contacteer:
wat je ook kan doen is alle schakelaars van de deuren af halen dus die deurschakelaars en ook van de kofferbak en als het lampie dan nog brand zit het echt in je bekabeling. anders is het sluiting in de schakelaar 

ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

wat ik heb gehad is dat als ik de schakelaar in de deur snel achter elkaar in en uit drukte dat het lampie wel uit ging, een beetje smeersjit deed wonderen!