ik heb een vraagke: bij mijn r19 heb ik voortdurend het probleem dat mijn abs pomp niet aanslaat. das niet zo mooi maar wel te verhelpen door het kabeltje dat ernaartoe gaat even heen en weer te wrikken. de pomp slaat dan altijd meteen weer aan. echter het is onhandig en gevaarlijk heeft iemand enig toevallig zo'n aansluiting te koop of zoiets. zijn er mensen met een vergelijkbaar probleem?
weet iemand een site waar zoiets anders te koop staat?
greets,
JIV
ABS pomp aansluiting
-
oh ja, het is de aansluiting recht voor het vat met remvloeistof. volgens mij is het trouwens het bendix systeem.
je hoort altijd zo'n irritante brom uit de pomp eronder komen íe aanslaat.
je hoort altijd zo'n irritante brom uit de pomp eronder komen íe aanslaat.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
als je zegt ik moet wrikken met de kabel denk ik aan 2 dingen. Of je moet je stekker van dat ding nakijken op oxidatie of er zit een breukje in de kabel zelf.
haal eerst de stekker er eens af en kijk of ie mooi schoon is. gelijk inspuiten met contactspray. en als het nog niet werkt je kabels doormeten en je weet waar de breuk zit.
Of optie 3
sloop de hele handel er vanaf en je hebt ook geen problemen er meer mee.
Gr.Frits
haal eerst de stekker er eens af en kijk of ie mooi schoon is. gelijk inspuiten met contactspray. en als het nog niet werkt je kabels doormeten en je weet waar de breuk zit.
Of optie 3

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Bij mijn auto is onlangs het gehele abs systeem er vanaf gehaald. Dit was een bendix systeem. Ik heb nog wel een pomp met bekabeling voor je liggen.