Hallo,
ik zit al een tydje te zoeken naar een sportuitlaatje (einddemper bedoel ik) voor mijn Renault 5 1.4 uit '89 (carb dus), maar ik kan alleen uitlaten voor een 5 turbo vinden. Zijn die ook te gebruiken voor een "normale" 5? Ik weet dat de dikte van een Turbo dikker zal zijn maar dat is toch wel op te vullen? En de bumper enzo zal aangepast worden enz.
Of zijn er voor mijn model wel einddempers en heb ik het over het hoofd gezien?
bedankt alvast
einddemper renault r5 1.4?
of van je originele demper het eindstuk afslijpen en een sierstuk naar keuze erop.
of weg demper, flens + recht stuk pijp en eindstuk, herrie gegarandeerd
of weg demper, flens + recht stuk pijp en eindstuk, herrie gegarandeerd

Immer wieder die verdammte Holländer

bij een clio past het iig wel. Bovendien is de extra aansluiting van een 16V een verademing vergeleken bij een 1.4 die de bocht eraan vast heeft en dus je achterbrug eronderuit moet, wil je je einddemper vervangen...of de slijptol pakken, ging bij mij ook goed 

De uitlaat past gewoon qua ophangpunten
Ik geloof niet dat de uitlaat in diameter veel verschilt, als dat wel zo is zaag je 2 gleufjes in de demper waar je de demper over de rest vd uitlaat schuift, uitlaatkit ertussen en dichtdraaien die klem 

Mrtn = Maarten
mmm dat is niet echt optimaal, beter een passend stuk pijp aan de demper lassen.
Dat zou het mooiste zijn!
Maar als het maar een mm of 2 à 3 scheelt in diameter en je hebt geen/kent niemand met een lasapparaat....
eronderuit vallen doet ie niet en gasdicht hoeft alleen bij de APK
Maar als het maar een mm of 2 à 3 scheelt in diameter en je hebt geen/kent niemand met een lasapparaat....
eronderuit vallen doet ie niet en gasdicht hoeft alleen bij de APK

Mrtn = Maarten
-
Heb nog wel een sebring GTT demper liggen die ergens in de buurt van de bocht bij de achteras is afgeslepen.
Mag weg voor een zacht prijsje
Mag weg voor een zacht prijsje
En ik nog een remus van een renault 19, mag je ook doorslijpe. Voor een minder zacht prijsje