neon onder clio 16v
-
- Contacteer:
Hallo luitjes,
Heeft iemand hier een clio 16v ZONDER sideskirts waar de neon zo buitenaf niet 1 2 3 te zien is???
want ben bang dat als ik neon koop dat het voor geen meter gaat staan onder een auto zonder sideskirts
Heeft iemand hier een clio 16v ZONDER sideskirts waar de neon zo buitenaf niet 1 2 3 te zien is???
want ben bang dat als ik neon koop dat het voor geen meter gaat staan onder een auto zonder sideskirts
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

-
- Moderator
- Car: Megane
ik denk dat het niet mogelijk is zonder skirts je blijft ze dan zien
-
- Contacteer:
strax effe snel onderkijken
misschien is er wat te realiseren dmv zwarte buis door het midden ofzo
zal eens koeken 

Get used to it
or else ......... 
Get used to it

of de perfecte reden om sideskirts aan te schaffenVosje schreef:iddTom schreef:perfecte reden om het niet te kopen

neon onder de auto is UIT 

Immer wieder die verdammte Holländer
op zeker wel, tis alleen maar waar je van houdt. ik heb het zelf ook, maar IN de kofferbak
twee kleine rooie sticks, voor het sfeertje zeg maar 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik dacht nog wel, voor de lange termijn, om blauwe neon onder mijn auto te zetten-Ray- schreef:neon onder de auto is UIT

waar hebben de mensen hier hun sideskirts vandaan?itdanger schreef:Hallo luitjes,
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Neon onder express, zou dat staan?
Ik heb een klein blauw balkje gehad voor, rijd ik met dat ding aan over de snelweg (reed een andere neon-rider voorbij), is er een parkeerplaats naast die snelweg, daar staat politie te praten met een paar personen, en die kijken me aan en na...
Er komt trouwens iets anders dan neon onder, wel iets met licht te maken, maar dat duurt nog wel een tijdje.
Ik heb een klein blauw balkje gehad voor, rijd ik met dat ding aan over de snelweg (reed een andere neon-rider voorbij), is er een parkeerplaats naast die snelweg, daar staat politie te praten met een paar personen, en die kijken me aan en na...

Er komt trouwens iets anders dan neon onder, wel iets met licht te maken, maar dat duurt nog wel een tijdje.
-
- Contacteer:
hehehe ja alleen effe geen sideskirt centjes meerGr00veh! schreef:@itdanger:
Denk dat sideskirts wel leuk staan in combinatie met je voorbumpertje

maar neon wordt het niet maar een alarm

Why?
vanwege me hoedenplank

hoedenplank.???
ja hoedenplank want me versterker is te zien dus diefstal gevoelig

dus alarm

en luitjes ga me nou niet vertellen dat ALARMs UIT zijn

Get used to it
or else ......... 
Get used to it

-
- Contacteer:
Onder de auto is idd niet meer zo boeiend! Maar in de auto is idd wel aantrekkelijk! Maar ja ik moet eerst nog effe hard werken voor er een mooie clio op mijn naam mag staan! 

Mooie clio
+ mooie neon
= nog mooiere clio
.
Er zijn wel een hoop "haters"
voor dit onderwerp, straks wordt er ook nog geroepen dat te veel audio ook niet meer in de mode is...
Onder het motto van: "ik hoor liever de motor". Maar als een echte audiofreak zeg ik dan maar: Als ik de motor wil horen, zet ik de muziek wel even zachter.
Om nog even op die neon terug te komen, als je sàvonds op een meeting staat en je staat in een rij van 30 auto`s, krijgen de neon verlichte auto`s als eerste de aandacht.
M.v.g.
SilverRS (met neon)

Er zijn wel een hoop "haters"

Onder het motto van: "ik hoor liever de motor". Maar als een echte audiofreak zeg ik dan maar: Als ik de motor wil horen, zet ik de muziek wel even zachter.
Om nog even op die neon terug te komen, als je sàvonds op een meeting staat en je staat in een rij van 30 auto`s, krijgen de neon verlichte auto`s als eerste de aandacht.
M.v.g.
SilverRS (met neon)
Als het maar hard gaat!
-
Ik heb nog wel een aantal setjes liggen voor in en onder de auto mensen intresse?????