Centrale Deurvergrendeling

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
GTT__Geert

In mijn GTT zit al Centrale Deurvergrendeling.. alleen momenteel nog met een sleutel.

Dit wil ik uiteraard ook van buiten kunnen bedienen doormiddel van afstandbediening!

Ik heb op het forum al iets gelezen over een relais met 2 zendertjes erbij die je dan heel makkelijk kan aansluiten..

Nu is mijn vraag, waar haal ik dat (brezan??)
Hoe sluit ik het aan??
Prijs??.. ongeveer

:D alvast bedankt :D
don't be a fool, wrap your tool
Alleycat
Contacteer:

volgens mij kun je die setjes uit de ( ja, ik weet het :-* ) autostyle catalogus bestellen...
-Ray-
Contacteer:

pm Hagen (Bas Hagen) eens van dit forum, die heeft regelmatig van die setjes over :)
Immer wieder die verdammte Holländer
GTT__Geert

Ik wil hem wel een PM sturen, maar om nou de hele ledenlijst door te bladeren.. :p

Heeft iemand misschien een email adres, of een snellere zoekmanier ?
Ollie

Nieuwe PM aanmaken en dan kun je op username searchen...en tadaa...Hagen bestaat ook nog!
GTT__Geert

Ollie schreef:Nieuwe PM aanmaken en dan kun je op username searchen...en tadaa...Hagen bestaat ook nog!
Oke thx. zo leer je nog eens wat (Y)
Ollie

Zo kom je steeds meer erachter dat dit forum toch echt super in elkaar zit :worship:
GTT__Geert

:D Ik begin het te merken jah !! :D

Sinds de verandering van het forum vind ik het er zeker op vooruit gegaan (Y)
peter5GTTurbo
Contacteer:

Bij Conrad hebben ze ook van die relaitjes met een onvanger en een zendertje.
Geen idee wat die dingen kosten.
GTE 16v
Contacteer:

man hey! ik heb de knoppen voor elektrische ramen en cv.. maar het mechaniek heb ik niet.. en kan het nergens vinden ook :( wees blij dat je het hebt! :wink:
evert

Ik heb nog een orginele zender met ontvanger voor de GTT te koop (hebben dezelfde code, anders werkt het niet, er zijn 3^11 codes mogelijk). Voordeel tov niet orginele setjes is dat je de ontvanger zo in kan pluggen, mits de 4-polige stekker al in je plafond console aanwezig is. Anders moet je twee draden door je rechter raamstijl trekken, kostte mij zo'n 2 uur en de nodige vloeken. Massa en constante 12v is al aanwezig.
De CV van de GT werkt met twee pulsen die zo'n 0.5 sec hoog moeten worden, een om de deuren te openen, de ander om ze te sluiten. De orginele ontvanger heeft dus twee uitgangen die om beurten even hoog worden zodra de IR ontvanger een commando van de bijbehorende zender krijgt. Heb ook de benodigde schema's en kan je zo aanwijzen wat te doen.
Evert
Mrtn
Car: R5GTT

Ollie schreef:Nieuwe PM aanmaken en dan kun je op username searchen...en tadaa...Hagen bestaat ook nog!
die naamsearch doet t alleen als je PRECIES de juiste naam invoert voor 'search'

anders weigert ie toch echt :wink: werkt belabberd dus :(
Mrtn = Maarten
Ollie

Dan maak je er toch Ha* van ofzo...dat werkt voor mij prima!
GTT__Geert

evert schreef:Ik heb nog een orginele zender met ontvanger voor de GTT te koop (hebben dezelfde code, anders werkt het niet, er zijn 3^11 codes mogelijk). Voordeel tov niet orginele setjes is dat je de ontvanger zo in kan pluggen, mits de 4-polige stekker al in je plafond console aanwezig is. Anders moet je twee draden door je rechter raamstijl trekken, kostte mij zo'n 2 uur en de nodige vloeken. Massa en constante 12v is al aanwezig.
De CV van de GT werkt met twee pulsen die zo'n 0.5 sec hoog moeten worden, een om de deuren te openen, de ander om ze te sluiten. De orginele ontvanger heeft dus twee uitgangen die om beurten even hoog worden zodra de IR ontvanger een commando van de bijbehorende zender krijgt. Heb ook de benodigde schema's en kan je zo aanwijzen wat te doen.
Evert
Ik heb al reactie van Hagem gehad, maar aan welke prijs moet ik bij jou denken ?? :)
evert

45 euro voor zender met bijbehorende ontvanger. Tel. 06 15 467228
Evert
Plaats reactie