Ik heb nog een orginele zender met ontvanger voor de GTT te koop (hebben dezelfde code, anders werkt het niet, er zijn 3^11 codes mogelijk). Voordeel tov niet orginele setjes is dat je de ontvanger zo in kan pluggen, mits de 4-polige stekker al in je plafond console aanwezig is. Anders moet je twee draden door je rechter raamstijl trekken, kostte mij zo'n 2 uur en de nodige vloeken. Massa en constante 12v is al aanwezig.
De CV van de GT werkt met twee pulsen die zo'n 0.5 sec hoog moeten worden, een om de deuren te openen, de ander om ze te sluiten. De orginele ontvanger heeft dus twee uitgangen die om beurten even hoog worden zodra de IR ontvanger een commando van de bijbehorende zender krijgt. Heb ook de benodigde schema's en kan je zo aanwijzen wat te doen.
Evert
evert schreef:Ik heb nog een orginele zender met ontvanger voor de GTT te koop (hebben dezelfde code, anders werkt het niet, er zijn 3^11 codes mogelijk). Voordeel tov niet orginele setjes is dat je de ontvanger zo in kan pluggen, mits de 4-polige stekker al in je plafond console aanwezig is. Anders moet je twee draden door je rechter raamstijl trekken, kostte mij zo'n 2 uur en de nodige vloeken. Massa en constante 12v is al aanwezig.
De CV van de GT werkt met twee pulsen die zo'n 0.5 sec hoog moeten worden, een om de deuren te openen, de ander om ze te sluiten. De orginele ontvanger heeft dus twee uitgangen die om beurten even hoog worden zodra de IR ontvanger een commando van de bijbehorende zender krijgt. Heb ook de benodigde schema's en kan je zo aanwijzen wat te doen.
Evert
Ik heb al reactie van Hagem gehad, maar aan welke prijs moet ik bij jou denken ??