Hallo allemaal.
Ik heb een probleem een paar dagen terug wilde mijn GTT na het starten geen toeren maken en viel kort daarna uit om toen geen teken van leven meer te geven. Na veel starten en uiteindelijk slepen m'n bak weer aan de praat gekregen.
Vreemd genoeg de volgende dag nergens last van gehad. Maar vandaag weer precies het zelfde maar na een heel stuk slepen nog niet aan de praat gekregen.
Als ik de 12 volt direct op de pomp zeg gebeurt er nix. Als ik het contact aan zet hoor ik wel het relais schakelen naast de zekeringen kast.
Ik heb hieruit geconcludeerd dat m'n brandstof pomp kapot is of kan het ook nog ergens anders in zitten.
Marcel
Brandstofpomp kapot of niet?
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 2 mar 2003 22:28
- Locatie: IJsselstein (UT)
- Contacteer:
Meneer....... verkoopt u ook grasmaaiers?
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 2 mar 2003 22:28
- Locatie: IJsselstein (UT)
- Contacteer:
En als die pomp dan echt kapot is. Wat kost me een nieuwe/gebruikte? en is die het zelfde als uit een standaard R5
Meneer....... verkoopt u ook grasmaaiers?
de GTT en GTE en de 1.4 inj. zijn de enige met elektr.benzinepompen, zover ik weet (?)
Je zou moeten weten hoeveel druk deze pomp dient te leveren, dan weet je welke je moet hebben.
Mocht de druk gelijk zijn, dan zou je ook pompjes van de 19,21,Clio etc kunnen pakken, staan genoeg op de sloop.
Maar kweet nix over de drukken die ze moeten leveren.
Mijn Volvomotor heeft 3.5 bar nodig en de GTT pomp wekt naar behoren..... alleen de drukregelaar (2.5bar?) weg gehaald.
Je zou moeten weten hoeveel druk deze pomp dient te leveren, dan weet je welke je moet hebben.
Mocht de druk gelijk zijn, dan zou je ook pompjes van de 19,21,Clio etc kunnen pakken, staan genoeg op de sloop.
Maar kweet nix over de drukken die ze moeten leveren.
Mijn Volvomotor heeft 3.5 bar nodig en de GTT pomp wekt naar behoren..... alleen de drukregelaar (2.5bar?) weg gehaald.
Mrtn = Maarten
Ik wil ook wel weten welke brandstofpompen je er nog meer op zou kunnen zetten. Bij bbperformance leveren ze een "high pressure fuel pump" vor 105 pond zo'n 170 euro dus...
zie: http://www.bbperformancetuning.co.uk/pr ... ?deptid=70
Welke pompen van andere auto's zou je ook op je gtt kunnen zetten, die hogere druk leveren? Of is dit iets wat totaal overbodig is?

Welke pompen van andere auto's zou je ook op je gtt kunnen zetten, die hogere druk leveren? Of is dit iets wat totaal overbodig is?
Er zit een drukregelaar tussen van 2.5bar, dus een pomp die veel meer levert dan dat lijkt me overbodig iddBenny_R schreef:
Welke pompen van andere auto's zou je ook op je gtt kunnen zetten, die hogere druk leveren? Of is dit iets wat totaal overbodig is?
Mrtn = Maarten
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
dan zou ik dus eerst eens gaan kijken hoeveel druk ie geeft als je de drukregelaar weghaaldMrtn schreef:Er zit een drukregelaar tussen van 2.5bar, dus een pomp die veel meer levert dan dat lijkt me overbodig iddBenny_R schreef:
Welke pompen van andere auto's zou je ook op je gtt kunnen zetten, die hogere druk leveren? Of is dit iets wat totaal overbodig is?
dus even een brandstof druk meter op de plaats van de drukregelaar zetten
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break