hallo
ik heb al een uur zitten rondneuzen tussen oude post van welke bougies voor de 5GTT, de N3G van champion of de b8ev van NGK, maar dit zijn standaard bougies, ik rij nu met een competitiemotor en heb em net gerodeerd en nu mag de druk naar 1.2 maaaaaaaaaar die N3G's die erin zitten zijn goed tot 1 bar, welk type bougie kan ik dan best gebruiken? N2G? og heeft ngk ook een bougie voor hoge druk, ik zou niet willen dat mijn motor gaat detoneren he
5GTT hoge druk bougie
ik heb het over een 5gtt dus die bougies moeten niet in een clio, kick jij wat je wil, en niemand online? denk het niet, maar als iemand die niet van de club is wat info vraagt kan dit heel lang duren heb ik al gemerkt en ik ben niet de enige die hierover zo denkt maarja dit is off topic, als we nog niet meer kunnen lachen is dat jammer vind ik
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kicken is je topic omhoog trappenlimburgio schreef:kicken is toch bannen of is dat anders in nederland? denk dat er een taal missingkje is gebeurt, my apologise
bij bannen trappen we je van de site

je moet de equiem's hebben.
het typenummer weet ik ff niet meer.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bel jeroen lubkıng . dıe verkoopt ze en weet het typenr .jean-paul schreef:je moet de equiem's hebben.
nou dan zijn we eruit: de N2G van champion!limburgio schreef:ja maar hij mag niet te koud worden of ik kan niet goed starten, hij zou dezelfde specificaties moeten hebben als de N2G van champion
hallo
kheb wat rondgeneust en je hebt gelijk! ipv de CHAMPION N2G kun je de NGK B9EV nemen die is identiek, dit is dus ZEKER AANGERADEN als je hoger dan 1 bar gaat rijden om pingelen te vermijden!!!!!
alvast bedankt topic mag gesloten worden
kheb wat rondgeneust en je hebt gelijk! ipv de CHAMPION N2G kun je de NGK B9EV nemen die is identiek, dit is dus ZEKER AANGERADEN als je hoger dan 1 bar gaat rijden om pingelen te vermijden!!!!!
alvast bedankt topic mag gesloten worden