Gisteren heb ik bij Atec een custom made uitlaat onder de auto van mijn pa laten zetten wat overigens een pracht werkje is geworden (petje af voor Atec). Alleen vind ons pa nu dat de brom te overheersend is oftwel het geluid moet wat meer gedempt worden. Zelf had ik vanochtend als idee om een soort plaatje tussen de twee flensen te maken wat geperforeerd is of louvres ofzo bevat om zo het geluid wat meer te dempen (nja ietsje meer tegendruk... maarja).
Waarschijnlijk hebben jullie vast veel betere ideeen (daar hoop ik op tenminste ) dus help me please!
Ik vind het zelf inderdaad een mooi geluid... maar het is niet mijn auto. De auto is dus van mijn vader en die rijdt er ook 99% van de keren in. De demper opzich vindt hij ook erg mooi en klinkt op zich ook mooi maar net wat teveel overheersend.
een demper hoeft niet mooi te zijn maar hij moet gewoon doen wat ie moet doen. Het sierstukje op de EINDdemper moet mooi zijn. Ik denk dat je effe terug moet gaan en een demper moet wisselen
Tom schreef:een demper hoeft niet mooi te zijn maar hij moet gewoon doen wat ie moet doen. Het sierstukje op de EINDdemper moet mooi zijn. Ik denk dat je effe terug moet gaan en een demper moet wisselen
@Tom: nou dat is niet helemaal waar, de demper komt zelf namelijk ook een stukje onder de bumper vandaan. Hij lijkt erg veel op de sportdemper van een Toyota Supra.
Zal hem het een paar weekjes laten aanhoren... misschien went hij eraan en anders idd ergens een schottendemper tussen zetten dan maar
Atec staat best wel voor kwaliteit, ff afspreken dat jullie het aankijken (termijn afspreken!), mocht het toch niets zijn dat ze dan een andere demper eronder lassen!Moet geen probleem zijn!
Tom schreef:ok, ik zei ook niet dat je je einddemper moet vervangen. Probeer de middendemper eens. En als die weg is, bak hem er maar weer eens tussen[/img]
Als deze weg is, maakt ie dan niet nog meer "herrie"?
ik zeg ook dat ie de middendemper moet vervangen als er nu een "sport" exemplaar onder zit. Als er helemaal GEEN meer onder zit dan moet er een ONDER komen!!
Tom schreef:ik zeg ook dat ie de middendemper moet vervangen als er nu een "sport" exemplaar onder zit. Als er helemaal GEEN meer onder zit dan moet er een ONDER komen!!