Ik heb nu al een tijdje een andere afstandbediening voor m'n centrale vergrendeling. Dit is met andere ontvangstunit en niet van renault.
Er is nog een draad over voor m'n knipperlichten, maar waar moet ik die op aansluiten? Het doel is dat alle 4 de knipperlichten knipperen als ik hem open/dicht doe.
Zat zelf te denken ergens bij mijn gevarenlichtschakelaar, maar daar zaten er echt veel op vast. Zou niet weten welke...
Centr. vergr. knipperlichten clio 16V
je had toch al cv ervoor? Past dat niet gewoon dan? Van je oude zat toch ook een draadje naar je knippers of niet? Geen idee, maar lijkt me wel zo logisch...
Zet je alarmlichten aan en ga met een spanningszoekrtje kijken welke draad pulsen geeft.
Op deze draad sluit je de draad van je CV aan, dan wordt er op deze draden een puls gezet als de deuren open of dicht gaan.
Op deze draad sluit je de draad van je CV aan, dan wordt er op deze draden een puls gezet als de deuren open of dicht gaan.
Mrtn = Maarten
-
als ik het dus goed begrijp kan je dus ook de plus kabel pakken van je cv die naar het deurmotortje loopt en dan die over je paniek lichten heen zetten.
dus op slot of open knipperende lampen
alleen vraag ik me af is die puls die het motortje krijgt wel lang genoeg om bijv 2x je lampen op te laten lichten?
hebben meer mensen dit al gedaan
alleen vraag ik me af is die puls die het motortje krijgt wel lang genoeg om bijv 2x je lampen op te laten lichten?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
denk eerlijk gezegd dat het te kort is, het motortje blijft maar kort bekrachtigd, toch? Maar meet t ff met een multimeter of gewoon ff aandachtig luisteren als je m open of dicht doet, dan weet je ongeveer hoe lang het duurt...mark -19- 16v schreef:als ik het dus goed begrijp kan je dus ook de plus kabel pakken van je cv die naar het deurmotortje loopt en dan die over je paniek lichten heen zetten.
-
ja daar zat ik ook al aan te denkenTom schreef:en anders met een relaitje en dan vertraagd af laten vallen
alleen heb je in deze situatie wel dat het nooit 1x of 2x knippert kan altijd variabel zijn
-
ten eerste moet je precies weten hoelang het paniekrelais pulsen geeft afhankelijk daarvan zou je dus een relais kunnen kopen met vertraging
en die vertragingstijd is dus het aantal keer knipperen
4 sec bijv 4 keer lampen aan en uit.
mooier is nog gewoon een printje die dus aan een puls genoeg heeft en automatisch de lampen bijv 3x laat knipperen
heeft iemand tips?
en die vertragingstijd is dus het aantal keer knipperen
4 sec bijv 4 keer lampen aan en uit.
mooier is nog gewoon een printje die dus aan een puls genoeg heeft en automatisch de lampen bijv 3x laat knipperen
heeft iemand tips?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
He tom heb jij niet nog steeds zon ding te koop liggen??? Volgens je site wel namelijk.
Gr.Frits
p.s. die boschmann speakers staan er ook nog op.
Gr.Frits
p.s. die boschmann speakers staan er ook nog op.
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
die site moet nodig geupdate worden. Dat ding is namelijk allang verkocht.
Die printjes die bestaan al een tijd. ik meen dat audi het heeft op de nieuwe modellen, als je dan 1x richting aangeeft dan knippert het spulletje drie maal
Die printjes die bestaan al een tijd. ik meen dat audi het heeft op de nieuwe modellen, als je dan 1x richting aangeeft dan knippert het spulletje drie maal
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dan mag je mij ff pm-en of hier posten hoe je dit nu gedaan hebt. Is wel interessant natuurlijk.
Ik heb zelf ook een andere afstandbediening voor de vergrendeling en de startblokkering. Ziet wel geinig uit als de knippers meegaan natuurlijk.
Ik heb zelf ook een andere afstandbediening voor de vergrendeling en de startblokkering. Ziet wel geinig uit als de knippers meegaan natuurlijk.
Het signaal komt wel uit het afst. bed. kastje. die heb ik op het schakelaartje aangesloten binnen om de deuren te vergrendelen. Is van autostyle, werkt goed verder.
Bij sluiten 1x knipperen en bij openen 2x, of andersom.
Is bij standaard afstandbediening ook zo dat de knipperlichten knipperen?
Bij sluiten 1x knipperen en bij openen 2x, of andersom.
Is bij standaard afstandbediening ook zo dat de knipperlichten knipperen?
Clio 16V=Alive again!