Deuk in het portier..Jippie gewonnen/mijn gelijk gekregen :P

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Turbo Tinus
Car: 5 GTT phase 1; R14

Heb ik al een kut dag gehad vandaag...(mijn GTS bleek gister een lekker koppaking te hebben, en lekt na het verversen ook nog een veel olie :( )
Kom ik bij mijn 5 GTT later op de middag;

http://www.tomaatnet.nl/~elfer/deuk1.jpg

:evil: :evil:

(foto is in het donker gemaakt)
En geen briefje onder mijn raam ofzo :evil:

Na ff zoeken op de parkeerplaats zag ik een K#t Golf staan met wat schade op de bumper;

http://www.tomaatnet.nl/~elfer/100_0079.JPG
Ik vind de rode streep wel heeeeeeel toevallig, en het is nog precies op de zelfde hoogte ook !

Ik heb nu dus ff een 'vriendelijk' briefje onder de ruitenwissers geschoven...afwachten dus.

Vuile t#ring hond....niks van je laten horen echt triest!!! GRRRR...

Als er morgen weer een gevalletje van 'zinloos' geweld is; HET WAS ZINVOL!

:@

Maar nu nog ff een vraagje? De deuk is zeer groot, maar misschien nog wel redelijk terug te drukken(nog niet gedaan!).De deur zit ook niet goed meer in het slot en er is aardig wat speling bij de ophanging.

Maar stel dat dit gevalletje buiten de verzekering om wordt geregeld; wat zou ik kunnen vragen?

edit; layout is wel een beetje verneukt maarja...
Laatst gewijzigd door Turbo Tinus op ma 27 okt 2003 18:34, 13 keer totaal gewijzigd.
Jasper16v

je kan beter de pics gewoon als url er neer zetten, aangezien ze behoorlijk groot zijn

schade is altijd k*t, helemaal als de 'dader' niets van zich laat horen
suc6 met evt. afhandeling !
Thierry

Das klote man! Nou maar hopen dat de eigenaar van die Golf een beetje meewerkt, die kras op die Golf komt idd wel heeel goed overeen.
Riël
Über-Spammer

Heb je zijn kenteken niet erbij op de foto? Dan kun je 'm gewoon pakken daarmee hoor.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

aangifte doen van verlaten plaats ongeval + het kenteken van die golf door geven + aangeven dat je 100% zeker bent dat het een motorvoertuig was die de schade heeft veroorzaakt dan kan je namelijk je schade verhalen bij het waarborg fonds!!!
Doe er je voordeel mee!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Patrick RS op di 2 sep 2003 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
marcel16v

Gewoon afwachten wat die bestuurder van de golf zegt. Werkt diegene niet mee, gewoon dreigen met politie (komen die luie ***** ook eens van hun reet af).
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zeker effe naar de politie gaan. Veel zullen ze niet doen, maar je kan het in ieder geval wel claimen bij het waarborgfonds. Maar als je het kenteken van die Golf hebt, dan willen zij diegene wel effe bellen voor je. Heb ik laatst ook gehad, alleen meneer of mevrouw ontkende glashard. :( En dan doen je dus niks...
Riël
Über-Spammer

Merijn schreef:Zeker effe naar de politie gaan. Veel zullen ze niet doen, maar je kan het in ieder geval wel claimen bij het waarborgfonds. Maar als je het kenteken van die Golf hebt, dan willen zij diegene wel effe bellen voor je. Heb ik laatst ook gehad, alleen meneer of mevrouw ontkende glashard. :( En dan doen je dus niks...
Tjeezus, je hebt foto's. Die schram fotosoep je niet effe.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Turbo Tinus

kheb nog wel meer foto's...ook met het kenteken er op gelukkig.

Ik hoop dat dreigen niet nodig is en dat we het normaal kunnen oplossen. Maar wat zal een goede 2e hands deur (plus pennen/slot(dus ook recherslot+achterklep) enzo..) kosten?

Mocht meneer moeilijk gaan doen of zich niet melden, dan kan ik nog altijd zijn naam vinden (bekenden bij de vw dealer he :lol:) en hem even een bezoekje brengen...
Turbo Tinus

Merijn schreef:Zeker effe naar de politie gaan. Veel zullen ze niet doen, maar je kan het in ieder geval wel claimen bij het waarborgfonds. Maar als je het kenteken van die Golf hebt, dan willen zij diegene wel effe bellen voor je. Heb ik laatst ook gehad, alleen meneer of mevrouw ontkende glashard. :( En dan doen je dus niks...
als meneer (of mevrouw natuurlijk :lol: ) zegt dat ie er niks van weet....dan weet ik ook niet meer dat ik hem daarna op zijn bek heb geslagen... wordt hier een beetje agressief van...
Laatst gewijzigd door Turbo Tinus op di 2 sep 2003 21:38, 3 keer totaal gewijzigd.
marcel16v

Als diegene gaat ontkennen moet je gewoon een verhaal uit je duim gaan zuigen, bv. dat ze tegenwoordig gewoon de verfsporen gaan analyseren en zo de dader vinden (kan ook inderdaad, alleen niet voor zo'n schade).
Matijs
Contacteer:

Mja, de zwarte strepen en dat rode streepje eronder op de golf komen wel errug precies overeen met de schade aan jouw auto.
Erg goed dat je er zulke duidelijke foto's van hebt.

En nu maar hopen dat het uit te deuken is zonder dat je sticker eraan gaat :@
Strekte ermee
Alleycat
Contacteer:

Zeker zonde!
Ik denk dat je het idd het beste via de wouten kan spelen, krijg je misschien ook nog wat terug via meneer/mevrouw V.A.G
zijn/haar verzekering.
Mocht je een deur nodig hebben, ik heb er nog wel een paar voor weinig.
Haas
Car: Megane RS

%&@#^$@()&^*@(#&*@$^@&$^@#%*GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRR!!!! :evil: :evil: :evil:

Weet precies hoe je je voelt. Werk bij de AH en parkeer mij auto tegenwoordig dwars, heb er in 1 jaar tijd ook drie deuken van deuren inzitten en krassen op dezelfde hoogte....
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Turbo Tinus schreef: Maar wat zal een goede 2e hands deur (plus pennen/slot(dus ook recherslot+achterklep) enzo..) kosten?
Je hebt alleen maar de deur zelf nodig. de rest is zo over te zetten normaal. dus waarom moeilijker doen dan nodig is. Vind een deur in de juiste kleur en zet verder alles over.

Maar dat soort schades zijn altijd ***. heb het zelf vorig jaar ook gehad maar toen zelfs geen auto met schade die er op leek. kon dus alles zelf betalen :(

GR.Frits
Floris
Contacteer:

wat betreft de schade (lakstrepen) aan de golf,

meten = weten.

Meet de schade vanaf de grond van de ene auto en dan de andere.

met valse beschuldigingen moet je wel uitkijken.

suc6 (Y)
Robert Turbo

Ja, bij pakeerplaatsen zeg ik altijd van; denk om de deur en om de andere auto.

Sommigen gooien die deur zo maar open.
Zoals mijn opa, ziet nergens na, kwakt zo altijd die deur open :evil:
Renault 5 GT Turbo "EVO"
turboman
Contacteer:

Tsja, 6 jaar geleden stapte ik toevallig aan de rechterkant in van m'n 5 GT-S, en wat zag ik, een enorme en diep streep van achter naar voren! :@ (N)

kostenplaatje, fl. 1200...... auto stond eerder bij politiebureau in een zijstraat en geen hond die wat gezien heeft, aangeifte gedaan, maar ja.... nog in de buurt rondgereden, paar zwervers aangesproken.... Forget it!

Kan er nu nog boos om worden...
Robert Turbo

Maar ik weet wel waarom mensen geen briefje of wat dan ok achterlaten.

Ze denken dat ze hun No-claim kwijt raken.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Alleycat
Contacteer:

Dat zal het wel zijn ja, zolang hun auto maar in orde blijft en ze niet meer verzekering hoeven te betalen, interesseert ze niks.
En dan heb ik het eens niet over de welbekende lease-figuren. :(
[rsi]peerke

Reken niet op het waarborgfonds.

Je moet dan een getuige hebben die het ongeval heeft zien gebeuren !! Het vervelende van dit soort ongelukjes is, dat je er dus juist niet bij bent en dat de eventuele getuige niet gaat staan te wachten tot jij terug komt!

Een getuige verzinnen kan natuurlijk ook, maar die *&^%$ ruiken dat gewoon.

Succes
Dr.Turbostein

[rsi]peerke schreef:Reken niet op het waarborgfonds.

Je moet dan een getuige hebben die het ongeval heeft zien gebeuren !! Het vervelende van dit soort ongelukjes is, dat je er dus juist niet bij bent en dat de eventuele getuige niet gaat staan te wachten tot jij terug komt!

Een getuige verzinnen kan natuurlijk ook, maar die *&^%$ ruiken dat gewoon.

Succes

Als de persoon het wilt vereffenen zonder de verzekering: moet je goed doorrekenen. Als hij dan weigert kun je zeggen dat je hem aangeeft bij de politie voor vluchtmisdrijf. Zal hem leren om geen briefje achter te laten.
Turbo Tinus

Alleycat schreef:En dan heb ik het eens niet over de welbekende lease-figuren. :(
laat het nou net een golf IV zijn (meegespoten bumpers (dus die kerel heeft meer schade dan ik!!(maar dat zal wel vergoed worden door de all-risk verzekering van hem :evil: )
... en dit bij een studentencomplex.... trek uw conlcusie! :evil:

meten=weten...zeiden ze op school ook altijd :lol:
Maaruh het komt precies overeen.. (althans bij hem zit het ietsje hoger. Maar als je achter uit rijdt met iemand (of meer) er in zal ie wel ietsje lager liggen...

Ben net bij de t#ring jutten geweest, en ze geven mij niet veel kans volgens mij. Mede doordat ik mijn auto heb verplaatst voordat de politie het had gezien :-*. Nu ben ik te laat zeggen ze... IRRITANTE LUL :(
PtrGte
Contacteer:

oke ik zit nu drie dagen bij CED-Bergweg, is een schade-expertise bureau....

en wat ik al geleerd heb is dat je ZONDER getuigen...de schade kan verhalen op het Waarborgfonds...gewoon bij een schadebedrijf wegzetten en dan een expert laten komen en ik weet zeker dat die zal zeggen dat het inderdaad door een ander motorvoertuig is veroorzaakt...
dan wordt de schade dus gerepareerd...

MAAR...kijk uit dat je niet teveel opgeeft, want ik weet niet wat de huidige dagwaarde is van die auto...
als het alleen de deur is...komt het wel goed...

gewoon doen... :)
Turbo Tinus

waarborgfonds;
Voor materiële schade geldt een eigen risico van € 136,- per benadeelde.

Hmm... zal dan al errug moeilijk worden om nog iets te krijgen :(
Stefijn

want? Deze schade lijkt me meer dan 136 euro te gaan kosten, dan heb je iig iets.

Wel erg toevallig dat die Golf daar staat met zon kras zeg :(
Turbo Tinus

Goed nieuws!

Degene van wie die golf was heeft mij gebeld, en hij is even hierheen gekomen.

Nadat ik hem de foto's had laten zien (en mijn gtt) dacht hij zelf wel dat ie het had gedaan (maar hij had er dan niks van gemerkt (!!!!!!!!!! :@ :-* )

Toen ik vroeg of de krassen hem niet waren opgevallen zei ie; er zitten wel meer krasjes (!!) op mijn auto en het interesseert me niet zo :-* :-* JEZUS KRASJE....als ik zoiets op mijn toekomstige lease-auto (ja natuurlijk had meneer een lease auto!!) had (heb geen lease auto, maar zal natuurlijk wel een Reno zijn) zal ik een week ziek zijn van zulke krassen/beschadigingen.

Maarja, hij zal morgen contact opnemen met de lease maatschappij en laat het me morgen weten. Hopen dat die gasten niet al te moeilijk gaan doen.

Wel relax dat ie mij tenminste nog heeft gebelt (Y) komt niet vaak voor denk ik.
Dr.Turbostein

Toch geluk gehad zeg? Goed voor jou.
Twingo_maarten

kijk eens aan, toch nog mensen met fatsoen in deze wereld! Toppie!
GTT__Geert

Valt mij nog mee dat hij heeft gebeld.. ik hoop dat het allemaal goed komt :)
don't be a fool, wrap your tool
Turbo Tinus

nu maar hopen dat de lease-maatschappij niet moeilijk gaat doen over bewijs enzo.. :-*
SimonBalk
Contacteer:

gelukkig. Dat gaat wel goedkomen denk ik. Het is alleen een kwestie qua tijd. hoe moeilijk gaat de lease maatschapij doen.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Nummer opgeschreven hoop ik? Want you never know...
Maar wel beter dat hij gebeld heeft. Suc6!
Florus

Twingo_maarten schreef:kijk eens aan, toch nog mensen met fatsoen in deze wereld! Toppie!

Is dan wel een van de weinige(leaserijders). :lol:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

mooi (Y)
Plaats reactie