Man wat een mooie wagen! Ik had je op msn er al over gesproken dat ik het jammer vind dat je die andere wagen weg doet, maar nu vind ik deze nieuwe wagen van je echt stukken beter! Hopelijk kunnen we hem snel bewonderen op de meeting! Wat ga je er by the way nog aan doen?
eerst een goede voorbumper scoren en paar andere velgen (deze zijn te koop) die stoelen die ik van jou koop erin zetten en een andere einddemper eronder en dan doe ik ff rustig aan en ga ik er goed over nadenken!
Vosje schreef:eerst een goede voorbumper scoren en paar andere velgen (deze zijn te koop) die stoelen die ik van jou koop erin zetten en een andere einddemper eronder en dan doe ik ff rustig aan en ga ik er goed over nadenken!
ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de pica's van de voor kant
Vosje schreef:eerst een goede voorbumper scoren en paar andere velgen (deze zijn te koop) die stoelen die ik van jou koop erin zetten en een andere einddemper eronder en dan doe ik ff rustig aan en ga ik er goed over nadenken!
ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de pica's van de voor kant
die komen nog wel een x de voorbumper is verrot en er zit een lompe grille op dus dat is echt geen gezicht!
Ik wou er eigenlijk 1 bij hebben maar daar waren mijn ouders het niet mee eens dus..... en ik kijk regelmatig op mobile.de en toen kwam ik deze tegen en deze stond in de buurt en ben gaan kijken en deze is echt bikkelhard (grijze is geen verotte bak hoor heeft alleen een plek bij de ruitenwissermotor voor de rest niet!!) en omdat geel toch wel apart is heb ik hem maar gekocht !
Vosje schreef:Ik wou er eigenlijk 1 bij hebben maar daar waren mijn ouders het niet mee eens dus..... en ik kijk regelmatig op mobile.de en toen kwam ik deze tegen en deze stond in de buurt en ben gaan kijken en deze is echt bikkelhard (grijze is geen verotte bak hoor heeft alleen een plek bij de ruitenwissermotor voor de rest niet!!) en omdat geel toch wel apart is heb ik hem maar gekocht !
Mijn ouders vinden 1 al te veel, heb ze ook maar niet verteld van de Honda en de Citroen (ssst )
Je zal er veel plezier mee beleven denk ik!
Lekker!!! (komt er alleen wel een achterspoilertje op? Vind het zo zo kaal.)
en naar wie gaat jou GTE? of is die nog niet verkocht? wel de bedoeling dat hij in de club blijft he! OOIT OOIT neemt de GTE de plaats van de GTT over hahaha
Ziet er goed uit, als die velgjes echt nog mooi geel zijn dan zou ik ze er lekker onder laten zitten. Persoonlijk vind ik dat er namelijk best gaaf uit zien.
geile bak ja. komen er nog meer fotos?
de onder-rand van de achterklep heeft alleen een iets andere kleur geel, tog? later vervangen/gespoten ofzo?
succes met deze aanwinst