Je kan het simpel schoonmaken door eerst alles zoveel mogelijk te demonteren. Vervolgens maak je elk gedemonteerd onderdeeltje zoveel mogelijk schoon. Het schoonmaken van vettige onderdelen kan je makkelijk doen met een oude doek en een beetje terpetine. Hiermee haal je het ergste vuil weg, en kan je daarna met een schoene doek, water en poetsmiddeltjes alles weer perfect krijgen.
Ik heb dit ook gedaan, en het ziet er een stuk beter uit. Als je ook nog het hitteschild verwijderd, kun je ook het schutbord weer terug krijgen in de originele kleur. Dit staat echtwel mooi hoor!
Ik gebruik altijd ontvetter van de brandweer. Daar halen ze de olie van het wegdek mee af en moet je niet op je vingers krijgen dan zijn ze direct kurkdroog
Ff spuiten alles loopt er zo vanaf
Hoge druk spuit erop om de ontvetter echt helemaal weg te spuiten. En als je verdeler kapje vol met water komt weet je dat je die ook moet vervangen
Ben schreef:Ik gebruik altijd ontvetter van de brandweer. Daar halen ze de olie van het wegdek mee af en moet je niet op je vingers krijgen dan zijn ze direct kurkdroog
Ff spuiten alles loopt er zo vanaf
Hoge druk spuit erop om de ontvetter echt helemaal weg te spuiten. En als je verdeler kapje vol met water komt weet je dat je die ook moet vervangen
Kan het dan geen kwaad als je met een hogedrukreiniger op je blok loopt te spuiten? Worden de andere kabels enzo niet veel te nat? Het lijkt mij echtwel storinggevoelig, of valt dat wel mee?
Ik doe t met de clio en deed het met de gtt dus valt wel mee nooit last van gehad. Je moet natuurlijk je electronica wel netjes hebben maar die paar stekkertjes zullen niet voor problemen zorgen en anders spuit je er een beetje vet op kan het niet oxideren ook
1 keer met de gtt last gehad van verdeler kappie vol water maar ja weet je ook waar je aan toe bent ff nieuwe erop en klaar nergens last van
Precies. 2 bussen remmenreiniger leegspuiten in de carwash en de hogedruk erop. Niet op de electronica mikken, dan komt dat wel goed. Mag heus een beetje nat worden hier en daar hoor.