die ken ik
die stond eerst in Nuland langs de weg
best aardige auto wel
zag er in ieder geval bruut en extreem uit
maar jammer dat ie nu te koop staat.
moet gewoon mee gereden worden !
Frank M schreef:
jep, mijn eerste clio kwam daar vandaan...was niet zo best.
wat was er allemaal mis mee dan ?
alle slijtbare onderdelen overleden binnen een maand
daarna ging m'n motor dood, tijd later dorpel gaar bij apk, ingeruild bij veban, die 'm vakkundig heeft gesloopt en me vertelde dat de carrosserie eigenijk helemaal ten dode was opgeschreven...
Ik heb er sowieso een hekel aan als ze alle woorden in die ads. met een hoofdletter laten beginnen...
Er is trouwens ook al íemand geweest die een typfout bij het bieden heeft gemaakt: 105000,00 wil ie ervoor geven!
Alleycat schreef:Ik heb er sowieso een hekel aan als ze alle woorden in die ads. met een hoofdletter laten beginnen...
Er is trouwens ook al íemand geweest die een typfout bij het bieden heeft gemaakt: 105000,00 wil ie ervoor geven!
Die hoofdletters komt omdat ze bij het opmaken van die advertentie de gehele titel met hoofdletters hebben getypt. De server van Marktplaats maakt er dan automatisch kleine letters van, maar laat altijd de 1e letter wel een hoofdletter.
Ik zou de velgen wel willen hebben. Die kosten al een vermogen. Zijn WRD Mesh. Zijn echt heel duur.
Heb het ding in het echt mogen aanschouwen in Nuland. Een beetje uitbouw vind ik best gaaf maar bij deze is het allemaal veel te overdreven.
Maar goed ieder zijn smaak en opvallen doe je er wel mee !!
Alleycat schreef:Ik heb er sowieso een hekel aan als ze alle woorden in die ads. met een hoofdletter laten beginnen...
Die hoofdletters komt omdat ze bij het opmaken van die advertentie de gehele titel met hoofdletters hebben getypt. De server van Marktplaats maakt er dan automatisch kleine letters van, maar laat altijd de 1e letter wel een hoofdletter.
Ik zou de velgen wel willen hebben. Die kosten al een vermogen. Zijn WRD Mesh. Zijn echt heel duur.
Oh, op die manier, dat wist ik niet...
Alsnog vrij irritant dat ze het dan in hoofdletters proberen te plaatsen