[R5AT] opvoeren

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
r5alpine-turbo

van het weekend (als het weer wat koeler wordt) ga ik mijn blok uit elkaar halen.alles is nog standaard op mijn at`tje.nou had ik eens een paar vraagjes.

wat zijn de mogelijkheden om mijn blokje iets meer power te geven?ik zat te denken aan dezelfde specificaties als van een gtt.dus een intercooler monteren,drukcarburateur erop zetten(misschien de standaard weber aanpassen voor drukvulling?)en de druk verhogen naar 0.6 ipv 0.45 bar.kan dit zonder verdere aanpassingen zoals een dikkere koppakking?want ik heb gemerkt en gehoord dat hij in de standaard setup al pingelt.

ik wou het een beetje beschaafd opvoeren omdat ik er nog langer dan een dag van wil genieten.en natuurlijk het verbruik nog een beetje binnen de perken houden.

wat is de reputatie van het at blok,versnellingsbak,aandrijfassen,techniek,onderstel?kan dit het extra vermogen aan?ik ben er wel voorzichtig mee(goed warmrijden,2 minuten wachten voordat ik hem uitzet)

En wat gaat dat spul mij ongeveer kosten?2de hands maakt mij weinig uit,prijsverschil met nieuw is best veel namelijk.

als jullie nog andere tips hebben hoor ik ze graag!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ff search doen is zat over gediscuseerd
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Plaats reactie