kan iemand mij misschien aan het onderdeel nummer van een krukaskeering helpen. aan de kant van de dist.
groeten tom
gtt omderdeel nummer
C1J B770?? dat is geen GTT blok. C1J 782, 784 of 788 moet dat zijn. Zal een donor onderblok zijn.
-
- Contacteer:
115,- nieuw in de doos origineel valeo,bij mij op voorraad.Tino schreef:En mij aan het onderdeel nummer van een startmotor voor de 1.7?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Gaat niet om het geld, gaat om het onderdeelnummer voor de reno dealer waar ik deze gekocht heb 10 maanden geleden.Jeroen Lubking schreef:115,- nieuw in de doos origineel valeo,bij mij op voorraad.Tino schreef:En mij aan het onderdeel nummer van een startmotor voor de 1.7?
Blijkt dat het startrelais op de startmotor verrot is.
Dus ik wil me garantie.
Jeroen zou je dat nummer ff kunnen door geven dat maakt me "battle" wat makkelijker

.:: TurboPowerr ::.
is er misschien hier(gelderland) iemand die toevallig zo'n keerring heeft liggen.omdat alle 'fijne' onderdeel boeren dus ook die verneukte renault garage hier,er niet aan kan komen.ja na een week of 3.en dan zeker nog de verkeerde krijgen ook
anyway: iemand hier zo'n keerring?
tom

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
van 1.7
77 01 351 772 DEMARREUR
77 01 351 772 DEMARREUR
-
Tom, kijk eens op Havam.nl zorg dat je het nummer weet, bel ze of ie op voorraad is, en laat m komen bij je automaterialenzaak.