hee turbo lui ik moet mijn achterbamk eruit hebben alleen ik krijg het onderste zit gedeelte er niet af volgens mij moet ik hebm eruit tikken omdat ik verder geen bouten zie maar een soort klikmechanisme.
maar in elk geval mijn vraag is hoe moet ik het zit gedeelte eruithalen?
ik hoor het wel mazzel!!!
geeft niet was er te laat bij,ik heb zelf ook een rooie die voor en achter een tikje heeft gehad,toen hebben ze bumpers en gril van een phase 1 geplaatst.
tijdje terug stonden bij sloperij maris drie redelijk complete GTT's zijn nu natuurlijk weg ,erg helaas.
tijdje terug stonden bij sloperij maris drie redelijk complete GTT's zijn nu natuurlijk weg ,erg helaas.
Yep, omhoog klappen en je tilt hem er zo uit.On 2001-08-14 22:51, Rudeboy wrote:
Had iemand al gezegd dat je de zitting naar voren moet klappen en dat je 'm er zo uit kunt tillen??!!![]()
Heb ik nog gedonder mee gehad toen ik mijn 5 GTT moest ombouwen van grijs naar geel kenteken. Ik na veel zoeken een achterbank gevonden, er in gezet en toen moest ik naar de keuring. Die gozer ging de achterbank controleren of die wel goed vast zat en trok hem er natuurlijk zo eruit. Hé zei die, dat zit niet echt vast, dit kan ik niet goedkeuren. Ik zei, hoe wil je hem dan anders vast zetten. Dat wist hij ook niet maar zo vond hij het niet goed. Ik naar de dealer, naar laten kijken en zij zeiden dat zit goed zo. Weer terug naar het keuringsstation, de monteur van Renault mee en na lang zeuren hebben ze het toen goedgekeurd.
De zitting zit dus niet echt stevig vast maar dat hoort zo.
grtz,
Jeroen
Nu raak ik even in de war hoor.
Is het niet zo dat de zitting zeg maar onder de leuning vast zit met een vergrendeling?
En dat je aan een plastic lus moet trekken om de zitting te ontgrendelen?! Dan zit ie naar mijn idee wel goed vast, of is dit alleen bij een in twee delen neerklapbare achterbank?
(M'n Blue Sport had dat wel, van mijn huidige '88 weet ik het eigenlijk niet)
Is het niet zo dat de zitting zeg maar onder de leuning vast zit met een vergrendeling?
En dat je aan een plastic lus moet trekken om de zitting te ontgrendelen?! Dan zit ie naar mijn idee wel goed vast, of is dit alleen bij een in twee delen neerklapbare achterbank?
(M'n Blue Sport had dat wel, van mijn huidige '88 weet ik het eigenlijk niet)
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Bij mijn eerste 87'er (ph I)was dat ok zo, met vergrendeling.
Mijn ph II van 87 heeft het niet, s complete achterbank.
Mijn ph I van 86 heeft het ook niet.
De Clio 16v heeft een rare bout zitten onder de zitting, daar valt het metaal van de bank omheen zodat het bij een botsing niet weg kan schieten....
Mijn ph II van 87 heeft het niet, s complete achterbank.
Mijn ph I van 86 heeft het ook niet.
De Clio 16v heeft een rare bout zitten onder de zitting, daar valt het metaal van de bank omheen zodat het bij een botsing niet weg kan schieten....
Dit gaat dan wel niet over die achterbank, maar ik heb nog wel een hele mooie achterbumper liggen. Hij moet dan alleen nog wel rood gespoten worden. (het is er een van een Phase 1)
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hagen,
is die bumper donkergrijs ph I ?
Anders heb ik er wel belang bij!!
is die bumper donkergrijs ph I ?
Anders heb ik er wel belang bij!!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'