SPOED Besteln. stootstrip
Aangezien dat er erg slimme mensen bij Renault werken die helemaal niks kunnen heb ik hulp nodig.
Wie kan me helpen aan het bestelnummer van de stootstrips op de deuren en achterscherm, tevens ook de bestelnummers van de clipjes waarmee de strip vast zit.
Gaat over een Clio 16V bj '91.
Gr, Ro
Wie kan me helpen aan het bestelnummer van de stootstrips op de deuren en achterscherm, tevens ook de bestelnummers van de clipjes waarmee de strip vast zit.
Gaat over een Clio 16V bj '91.
Gr, Ro
De strips zijn niet lichtgrijs, dus pas op wat je koopt.
Als het goed is kunnen ze bij Renault van alle delen van de auto plaatjes uitprinten, met alle onderdelen die daar bij horen. Of komt dat rechtstreeks uit Dialogys?
Als het goed is kunnen ze bij Renault van alle delen van de auto plaatjes uitprinten, met alle onderdelen die daar bij horen. Of komt dat rechtstreeks uit Dialogys?
Het middelste randje is wel lichtgrijs, kleur maakt eigenlijk niet uit word toch meegespoten.Merijn schreef:De strips zijn niet lichtgrijs, dus pas op wat je koopt.

ik ben d'r uit. Clio's van na 2-91 zouden donkergrijze strips hebben, die van voor 2-91 zouden lichtgrijze strips hebben. De lichtgrijzen zijn inmiddels vervangen door donkere strips. Bovengenoemde nr's moeten de donkergrijze strips zijn.Merijn schreef:De strips zijn niet lichtgrijs, dus pas op wat je koopt.
rev it like a rental
volgens mij is dat grijze streepje een soort van tape wat je er zelf in moet plakken.RO 16v schreef:Het middelste randje is wel lichtgrijs, kleur maakt eigenlijk niet uit word toch meegespoten.Merijn schreef:De strips zijn niet lichtgrijs, dus pas op wat je koopt.
rev it like a rental
Bestelnummers klopte, schrok me alleen kapot van de klemmetjes, 2.08 euro p/st had er 28 nodig en dat voor een handje plastic, krijg steeds meer het gevoel dat Renault leeft van de verkoop van onderdelen, was ook al 280 euro aan raamrubbers kwijt, 't tis maar dat ik het er voor over heb. 

Die klemmetjes heb je ook niet allemaal nieuw nodig. De strip moet je er 'axiaal' uitslaan. In de richting van de lengte van de strip dus. Dan klapt er maar 1 of 2 klemmetjes kapot. De andere kun je nog gewoon gebruiken (schuift de strip axiaal overheen). Maar ik denk dat deze info te laat komt, maarja voor de volgende!
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Probeer het maar eens met plastic wat 12 jaar oud is, heb het heel rustig gedaan maar toch is het grootste gedeelte afgebroken.
Ik vindt het helemaal niet erg om geld uit te geven maar voor sommige dingen vraagt Renault gewoon te veel.
Ik vindt het helemaal niet erg om geld uit te geven maar voor sommige dingen vraagt Renault gewoon te veel.
Ja is idd belachelijk. Wist eerst helemaal niet hoe die die strips eraf moesten maar de dealer was zo vriendelijk om het uit te leggen nadat ik alle klemmetjes rondom had vervangen. Kosten hooguit paar cent om te maken. Meeste is alleen maar winst voor mr Reno.
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
RO voor de achter schermen heb je toch alleen de rode nodig?RO 16v schreef:Bestelnummers klopte, schrok me alleen kapot van de klemmetjes, 2.08 euro p/st had er 28 nodig en dat voor een handje plastic, krijg steeds meer het gevoel dat Renault leeft van de verkoop van onderdelen, was ook al 280 euro aan raamrubbers kwijt, 't tis maar dat ik het er voor over heb.
Ik moet ze morgen ook ff halen nml
-
- Contacteer:
die zitten er toch al in als je nieuwe stootlijsten koopt
Ik was bij de dealert geweest en zij konden die plastic clipjes nog gewoon bestellen, want ze waren op.
7701408848 Witte clips --- kosten 0.63 euro inc btw goedkoper als bij jou dealer.
hier had ik er 3 van nodig.
7701408849 Rode clips --- kosten 6.25 euro inc btw
EEEKKKK de tering die 2 waren duuuuuur! Omdat deze zo genaamd van sterker plastic zijn. Het enige verschil dat ik erin merkte is dat ze 2 hele dunne extra pootjes hadden.
Moest er 2 hebben uiteraard.
7701408848 Witte clips --- kosten 0.63 euro inc btw goedkoper als bij jou dealer.
hier had ik er 3 van nodig.
7701408849 Rode clips --- kosten 6.25 euro inc btw
EEEKKKK de tering die 2 waren duuuuuur! Omdat deze zo genaamd van sterker plastic zijn. Het enige verschil dat ik erin merkte is dat ze 2 hele dunne extra pootjes hadden.
Moest er 2 hebben uiteraard.
Als je die vent ziet denk je daar zit een zware stem in maar nee hoor hij is nogal dik en komt er een hoog pieperig vrouwe stemmetje uit moet altijd lachen als hij begint te pratenBen schreef:lang leve renault
Hier in Hilversum werk een gozer ze hele leven lang al bij renault en die kent elk onderdeel en nr praktisch uitzijn hoofd dus die weet wel wat hij bestellen moet en wat wel en niet kan.
Vind de prijsen alleen absurt.