Ik weet het is een HELE slechte foto maar heeft er AUB iemand zo'n verstel sleuteltje te koop/te leen voor mij.
Het zijn gele koni's en ik moet hem harder zetten want ik heb heel mijn spatbordverbreder al gaar gereden aangezien als ik te veel inveer mijn band tegen mijn verbreder komt
ja zal wel maar ben bang dat ik het straks afbreek ofzo en dan benk helemaal genaaid en er zijn genoeg gele koni's in omloop dus ook sleuteltjes. maar ik heb hem tweedehands gekocht zonder sleuteltjes
die heb ik ook.
Maar ik hoef ze niet te verstellen hoor.
Beetje water af en toe.
Misschien een beetje tegen praten that's it!
En ze doen het nog prima.
Je bent op dreef vanavond, Krijn.
Maar dat werk dus echt he, praten tegen planten. Als je met je bakkes boven die bladeren CO2 gaat staan uitademen gaan ze beter groeien. Moet je wel behoorlijk lang van stof zijn voordat het een merkbaar effect heeft, maar toch
Ik heb zelf ook koni geel, maar dat verstellen gaat zo soepel dat het zelfs met de hand nog gaat.
Anders voorzichtig met een bahco of waterpomptang.
KoniŽs draai je niet zo snel kapot hoor...
maar nu effe serieus.. Koni's zijn alleen in de rebound in te stellen.. het doorzakken c.q. niet stug genoeg zijn ligt hem meer aan je veren dan je koni's.. koni's zijn dempers die ervoor zorgen dat je auto niet nastuitert..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Dirk (CRX) schreef:maar nu effe serieus.. Koni's zijn alleen in de rebound in te stellen.. het doorzakken c.q. niet stug genoeg zijn ligt hem meer aan je veren dan je koni's.. koni's zijn dempers die ervoor zorgen dat je auto niet nastuitert..
maw volgens jou maakt het niet uit of ik die dingen adners instel? ik begrijp niet echt wat je met rebound bedoelt :$
ingaande veerweg heeft meer te maken met de springrate oftewel de hardheid van je veren.. de uitgaande veerweg is je koni demper.. dus als je hem harder zet, zal hij sneller terugschieten.. wat ook wel invloed heeft op je ingaande veerweg tot een zekere hoogte (omdat er meer moeite gedaan moet worden) maar EIGENLIJK zit het probleem in je veren.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Dirk (CRX) schreef:ingaande veerweg heeft meer te maken met de springrate oftewel de hardheid van je veren.. de uitgaande veerweg is je koni demper.. dus als je hem harder zet, zal hij sneller terugschieten.. wat ook wel invloed heeft op je ingaande veerweg tot een zekere hoogte (omdat er meer moeite gedaan moet worden) maar EIGENLIJK zit het probleem in je veren.
o aha ja ik heb er eigeblijk nooit last van alleen als er een achter wiel erg hoog staat en ik stuur (parkeren etc.) dus een klein beetje zou al genoeg zijn dus toch maar ff instellen.