[clio] stoeprandje van rechts.....

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Remco v.K.

Vanacht terug uit r'dam, over de erasmusbrug binnendoor naar R'dam zuidplein een bochtje over het hoofd gezien met bijbehorend stoeprandje :(

Gevolg: 1 platte kapotte Toyo band en een beschadigde velg. Nu is het geen probleem omdat ik toch nieuwe velgen besteld heb en deze van de week eronder gaan maar wilde graag mijn velgen die er nu onder zitten bewaren voor in de wintermaanden.

Vraag nu is, weet iemand een bedrijfje in de buurt van R'dam (waar ik 3 dagen per week werk) of het mooie Goeree-Overflakkee (NEEEEEEEE geen Zeeland mensuh! :wink: ) waar ik mijn velgen kan laten repareren/mooi maken?

Thnx!
Coupe 2.0 IDE :P
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ga eerst eens naar de lokale velgen boer. of naar de gene van wie je die andere velgen hebt gekocht. Die kunnen het of zelf of weten wel een adres er voor.

GR.Frits

p.s voor het richten van een velg heb ik van de winter ongeveer 100 euro betaald.
Elise16v
Contacteer:

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... ght=velgen

Hier staan misschien nog wat tips voor je in...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Remco v.K.

Frits schreef:Ga eerst eens naar de lokale velgen boer. of naar de gene van wie je die andere velgen hebt gekocht. Die kunnen het of zelf of weten wel een adres er voor.

GR.Frits

p.s voor het richten van een velg heb ik van de winter ongeveer 100 euro betaald.
Heb de velgen bij t bedrijf gekocht waar mijn pa chef is, alleen die vindt t zonde van m'n geld om de velgen te laten repareren als ik ze toch maar alleen in de winter gebruik. Zit wat in, maar ik baal er ontzettend van en t oog wil ook wat :)

Richten is geen optie, de velgen kan ik voor 90 euro nieuw kopen als ik zou willen... Als t de moeite is zou ik 4 velgen "mooi" willen laten maken, randjes glad enzo. Maar als t meer gaat kosten dan 50/60 euro de stuk kan ik beter nieuwe originele kopen voor in de winter.
Coupe 2.0 IDE :P
Plaats reactie