Ik zit er over te denken om me aan te sluiten bij een autoclub, maar weet niet welke..
Ik zit te dnek aan Streetlegal R heeft iemand hier ervaringen mee?
Of weet iemand toevallig een Renault Clio club?
Ik weet wel een club...
waar Clio's altijd welkom zijn...
waar Clio's altijd welkom zijn...
is voor herrieschoppers tochStreetlegal R

Dat clubje, altijd heel veel gezelligheid.
Inderdaad, bij die van ons
De Renault Tuning Club!!!
Als je meer info wilt moet je even naar onze ledenadministratie mailen. O)ftewel: Tackanardie. Die kan je een inschrijfformulier opsturen. Dan ben je gratis lid tot 1 Januari. Daarna worden we officieel en blijf je lid voor +/- 50,- per jaar en een eenmalig nog niet bekend bedrag inschrijfgeld (begroting zijn we mee bezig)
e-mail: <a href="mailto:wtack@chello.nl" target="_new">wtack@chello.nl</a>
De Renault Tuning Club!!!
Als je meer info wilt moet je even naar onze ledenadministratie mailen. O)ftewel: Tackanardie. Die kan je een inschrijfformulier opsturen. Dan ben je gratis lid tot 1 Januari. Daarna worden we officieel en blijf je lid voor +/- 50,- per jaar en een eenmalig nog niet bekend bedrag inschrijfgeld (begroting zijn we mee bezig)
e-mail: <a href="mailto:wtack@chello.nl" target="_new">wtack@chello.nl</a>
- meetings worden voor je geregeld!
- nieuwsbrief!
- gedeelde kennis, ervaringen en gezelligheid op Renault-Tuning.com!
- ...etc
p.s. jullie hebben dit allemaal nu ook gratis, maar er worden een hoop kosten gemaakt aan de website. De contributie zal deels wordenbesteed aan deze kosten om het voor iedereen leuk te houden... (vooral voor Bas(system operator) dus)
p.s.2 Je kunt je nu inschrijven om te kijken of het bevalt. InJanuari kun je dan kiezen om door te gaan of niet.
- nieuwsbrief!
- gedeelde kennis, ervaringen en gezelligheid op Renault-Tuning.com!
- ...etc
p.s. jullie hebben dit allemaal nu ook gratis, maar er worden een hoop kosten gemaakt aan de website. De contributie zal deels wordenbesteed aan deze kosten om het voor iedereen leuk te houden... (vooral voor Bas(system operator) dus)
p.s.2 Je kunt je nu inschrijven om te kijken of het bevalt. InJanuari kun je dan kiezen om door te gaan of niet.
Ik zie dat jullie heel veel ontmoetingen hebben in het noorden des lands...
Niet echt handig voor mij...
Ik kom namelijk zelf uit Utrecht en om nou elke keer zo'n stuk te gaan rijden wordt ik ook niet echt rijker van zal ik maar zeggen...
Niet echt handig voor mij...

Ik kom namelijk zelf uit Utrecht en om nou elke keer zo'n stuk te gaan rijden wordt ik ook niet echt rijker van zal ik maar zeggen...

Wanneer er een 'officiele' RTC-meeting wordt georganiseerd wordt er altijd rekening gehouden met de locatie. Er wordt een zo centraal mogelijke locatie uitgezocht tenzij dit niet mogelijk is...
Dan zit je dus perfect in Utrecht.
Daarnaast zijn er een aantal groepjes binnen de RTC die regiomeetings organiseren. Zo is er gisteren voor de tweede keer een regio-noordmeeting geweest, elke vrijdag bij de mac in Bodegraven is er een meeting die oorspronkelijk is opgericht door een aantal mensen van de RTC en waar inmiddels ook een hoop andere auto's komen, in drachten wordt er nu ook iets dergelijks opgezet.
Dan zit je dus perfect in Utrecht.
Daarnaast zijn er een aantal groepjes binnen de RTC die regiomeetings organiseren. Zo is er gisteren voor de tweede keer een regio-noordmeeting geweest, elke vrijdag bij de mac in Bodegraven is er een meeting die oorspronkelijk is opgericht door een aantal mensen van de RTC en waar inmiddels ook een hoop andere auto's komen, in drachten wordt er nu ook iets dergelijks opgezet.
Ja ik zit bij slr.On 2001-08-10 15:36, Sven wrote:
Ik zit er over te denken om me aan te sluiten bij een autoclub, maar weet niet welke..
Ik zit te dnek aan Streetlegal R heeft iemand hier ervaringen mee?
Of weet iemand toevallig een Renault Clio club?
Ben nu 2 jaar lid maar het word steeds slechter. Vind ik tenminste.
Iedereen loppt te kwijlen rond een seat die net 2 weken uit de show room is en besteden totaal geen aandacht aan andere auto's.
Terwijl juist zij altijd reclame maken dat hun de enige club zijn die net merk gebonden is.
Anders moet je eens naar een meeting van hun gaan en zelf kijken maar voor mezelf is dit het laatste jaar geweest.
5 GT Turbo '88 GT5